تاريخ : 11 / 7 / 1395برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 11 / 7 / 1395برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

رئیس هیئت ورزش و جوانان صالح شهر در پیامی صعود تیم ملی فوتبال نوجوانان به فینال بازی های آسیایی و جام جهانی 2017 هند را به علی غلامزاده و مردم صالح شهر تبریک گفت .

علی بهداروند در گفتگویی با ما گفت : خبر بسیار خوشحال کننده ایست برای ما که علی غلامزاده نوجوان خوب و خوش آتیه صالحشهر بتواند در سطح بازیهای ملی و آسیایی اینقدر خوب ظاهر شود و بدون شک عامل اصلی موفقیت تیم ملی در رقابت های آسیایی نوجوان صالح شهری باشد که با بازی خوب خود توانست تیم قوی کره را شکست دهد و به این موفقیت دست پیدا کند .

رئیس هیئت های  ورزشی صالح شهر در ادامه عنوان کرد : این موفقیت را در ابتدا به علی غلامزاده و خانواده بسیار زحمت کش ایشان تبریک عرض میکنم و سپس موفقیت وصف ناشدنی را به جامعه ورزشی صالح شهر تبریک عرض نموده و آرزوی موفقیت بیشتر در فینال این بازیها با تیم ملی عراق و پس از آن بازیهای جام جهانی را دارم .

علی بهداروند در پایان از مسئولین خواست با ایجاد امکانات مناسب و رفع کمبودهای ورزشی در صالح شهر تلاش کنند تا بستر مناسبی برای سایر جوانان و نوجوانان جهت کسب موفقیت های جهانی ایجاد گردد .

 



تاريخ : 11 / 7 / 1395برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سلام ای هلال محرم

شده آسمان خيمه غم/ زمين و زمان غرق ماتم
دوباره افق، رنگ خون است/ سلام اي هلال محرم
دوباره محرم رسيد و / حسينيه شد سينه هامان
دل اهل دل سينه زن شد /نفسهايمان مرثيه خوان
به هر خط مقتل/ بيا خون بگرييم
كه منزل به منزل/ چو مجنون بگرييم
(ياحسين يابن الزهرا)

یکی مسجد را سیاه پوش می کند،یکی پرچم ها را روی گنبد ها و تیرهای برق و گلدسته ها نصب می کند،یکی لوازم صوتی می آورد و خلاصه انگار عشقی در خون همگی آنها دمیده است که این چنین بدون خستگی خود را برای روزهای عزاداری آماده می کنند .

محرم در صالح شهر همیشه حال و هوای خاصی دارد و هیئت های مذهبی ، حسینیه ها و تکیه ها از روزهای قبل از آغاز محرم با عشق و ارادت خاصی که به امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) دارند ، شروع به نصب پرچم ها و بنرهای عزاداری به همین مناسبت میکنند. و خود را برای بزرگترین مراسم عزاداری کشور اماده می کنند.

طی روزهای آینده تصاویری از این همه عشق و علاقه منتشر خواهیم کرد.

معرفی مساجد و حسینیه های صالح شهر بطور کامل را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 3 / 7 / 1395برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

بسم الله الرحمن الرحیم

ن و القلم و ما یسطرون

تقارن سال تحصیلی و بهار تعليم و تربیت را با هفته دفاع مقدس که یاد آور شجاعت ها و ایثارگری های جوانان این مرز و بوم است، تبریک عرض می نمایم.

افتخار دارم به عنوان عضوی از خانواده بزرگ فرهنگیان  آغاز سال تحصیلی و طلوع بهار تعلیم و تربیت و بازگشایی گلستان های علم و دانش و شروع فصل مهرورزی و دانش افزایی را با قلبی سرشار از مهر به تمامی دانش آموزان عزیز و معلمان فرهیخته و اولیاء محترم تبریک عرض نمایم.

باصدای زنگ مدرسه و بازگشایی مدارس ، آوای شور و شوق دانش آموزان و جنب و جوش آنها در حیاط مدرسه طنین انداز می شود.عبور دانش آموزان از خیابانها با کیف و کتاب همراه با همکلاسیها فضای دل انگیز شهر را عطر آگین می کنند.

تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس یادآور دانش آموزان شهیدی است که در دوران نه چندان دور همکلاس ما بودند که جهت حفظ میهن و خاک وطن از مدرسه به عرش الهی پرواز نمودند و عزت و سربلندی را برای ما به ارمغان آوردند.

در اول مهر فرصت را غنیمت می شمارم تا سپاس و قدر دانی خود را از معلمان سختکوش ،خلاق ،مؤمن و متعهد بعمل آورم.

رجای واثق دارم، همانگونه که در سال قبل افتخارات بزرگ علمی آموزشی ،قرانی ،فرهنگی و ورزشی را کسب نمودید،امسال نیز در سایه خداوند متعال در سالی که مزین به نام اقدام و عمل است افتخارات بزرگی در عرصه های مختلف کسب نمائید.

والسلام.   یوسف علیدادی 

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گتوند.

پیام مدیر محترم آموزش و پرورش شهرستان گتوند جناب آقای یوسف علیدادی  بمناسبت بازگشایی مدارس



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سردار گیلانی،شامگاه جمعه ۲ مهرماه ۹۵ اولین نشست عمومی نماینده مردم شهرستانهای شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با حضور پر شور مردم به منظور ارائه گزارش عملکرد سه ماهه برگزار گردید.

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 31 / 6 / 1395برچسب:, | 16 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گزارش تصویری برگزاری اولین مجمع الذاکرین مداحان شهرستان گتوند ، با حضور رئیس سازمان بسیج مداحان سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان ، فرمانده سپاه ناحیه گتوند ، جانشین سپاه ناحیه گتوند ، و مسئول کانون بسیج مداحان سپاه ناحیه گتوند و همچنین مداحان شهرستان برگزار گردید .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 31 / 6 / 1395برچسب:, | 16 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گروه کوهنوردی جانبازان شهرستان گتوند به قله 3800 متری سهند استان آذربایجان شرقی شهرستان مراغه صعود نمودند که اعضای این گروه آقایان علیمحمد ظهراب زاده ، جاوید زاده چراغ ، صابر ظهراب زاده ، شاهپور الیاسی ، عیسی اسدی ، محمد علی عسکر زاده ، حیدر بشیری ، بهمن حیدری ، محمد رضا محسنی ، علی ضامن اسد زاده ، مصطفی کرمی می باشند .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید ...



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 6 / 1395برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

جامعه القرآن صالح شهر که بدون شک یکی از فعالترین کانون های اجتماعی ، فرهنگی و مذهبی این شهر می باشد که با گردآوری دختران و پسران نوجوان توانسته است جای خوبی در دل خانواده های صالح شهر باز کند و با مدیرانی توانا و مربیانی دانا و قوی ، کلاسهای زیادی از جمله روخوانی قرآن ، حفظ قرآن ، لحن خوانی (عربی) ، مداحی و ... در طول هفته برگزار می کند .

تصاویری که در زیر و ادامه مطلب میبینید ، مربوط به برگزاری کلاس های مداحی توسط مداح صالح شهر برادر محمد آسیابانی است که ضمن آموزش و یادگیری در حال شناسایی خلاقیت این نوجوانان در این عرصه می باشد . همچنین تصویر دختر خانم نوجوان مربوط به خانم مریم جهانبخش قرآن آموز نمونه موسسه جامعه القرآن می باشد که موفق شده است پیش از ورود به دبستان قران را از رو قرائت کند .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 23 / 6 / 1395برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فاطمه بخشی زاده فرزند علی بخشی زاده دختر نوجوان 12 ساله صالح شهر با حضور در مسابقات تکواندو در شهر اهواز موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شود و بر سکوی سوم قرار بگیرد .گفتنی است مربی نوجوانان کاراته صالح شهر سرکار خانم الهام بهداروند می باشد که در سالن ورزشی صالح شهر و زیر نظر پایگاه خواهران ام سلمه س فعالیت می نماید .

برای این دختر نوجوان آرزوی موفقیت بیشتر میکنیم و ان شاءالله به مقام های کشوری دست پیدا کند .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

با پیگیری های نماینده محترم شهرستان های شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی و قول های مساعدی که طی روزهای گذشته داده بودند و جلسات مکرر با هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی دزفول ، بیمارستان کارون از روز گذشته کار خود را آغاز کرد .

دکتر یوسف بهداروندی رئیس  شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند امروز در اولین نشست مدیران و اصحاب رسانه گفت: بیمارستان گتوند روز گذشته با پذیرش اولین بیمار که خانمی با خونریزی گوارشی بود رسماً کار خود را آغاز کرد و کار بستری و خدمات رسانی به وی انجام شد و حال این بیمار در حال حاضر خوب است.

دکتر بهداروندی با ارائه‌ی جزئیات بیشتر گفت: بیمارستان کارون گتوند با ۵۰% ظرفیت موجود آغاز به کار کرده است و در حال حاضر در دو بخش اطفال و داخلی خدمات دهی را آغاز کرده است.

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا متخصصین در محل مستقر هستند گفت: متخصصین داخلی در دسترس هستند و در شهرستان گتوند مستقر هستند ولی متخصصین بخش داخلی به صورت آن کال (On Call) در صورت نیاز از شهرستان شوشتر به بیمارستان گتوند مراجعه و خدمات رسانی می‌کنند.

رئیس  شبکه بهداشت و درمان گتوند در پایان بیان داشت: برای کاهش خطا در حال حاضر با ظرفیت ۱۴ تخت شامل ۴ تخت برای اطفال، ۵ تخت برای داخلی مردان و ۵ تخت برای داخلی زنان آغاز به کارکرده‌ایم و با گذشت زمان ظرفیت را افزایش می‌دهیم.



لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

به مناسبت روز پزشک انجام گرفت :

دیدار یک خبرنگار با دکتر شهرام شیرخانی رئیس مرکز انتقال خون شوشتر و پزشک چندین ساله صالح شهر

در صالح شهر وقتی نام دکتر شیرخانی به گوش میرسد از کودک گرفته تا پیرزن و پیرمرد 80 -90ساله کمتر کسی است که او را نشناسد و حداقل یک بار با او روبرو نشده باشد . دکتر شهرام شیرخانی بیش از 10 سال است که در صالح شهر به طبابت مشغول است و در این شهر به مردم خدمت میکند و بدون شک از هر کدام از این مردم بپرسید از کار این دکتر راضی و قدردان زحمات آن هستند و از حضور او در صالح شهر خوشحال.

دکتر شیرخانی میگوید این مردم خانواده من هستند و تقریباً اکثر خانواده های این شهر را میشناسم و به اندازه خانواده خودم با ناراحتی و خوشحالیشان ، بدحال و خوشحال می شوم .

ما هم اینها را بهانه کردیم و به پاس بزرگداشت ابوعلی سينا ستاره پرفروغ عرصه طب در ايران ، و روز پزشک دیداری دوستانه با این پزشک داشتیم و به پاس تقدیر هر چند کم ولی دسته گل و لوح تقدیری از طرف کانون فرهنگی و هنری شاهد صالح شهر به او تقدیم نمودیم تا از خدمات و زحمات ایشان تشکر کرده باشیم و خسته نباشید ویژه ای به این دکتر گفته باشیم و امیدواریم که ضمن آرزوی سلامت و تندرستی برای همه مردم صالح شهر ، سالها از وجود دکتر شیرخانی در این شهر استفاده ببریم.



تاريخ : 30 / 5 / 1395برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی درخطبه های نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب افزود:مردمی بودن،رفع مشکل معیشت و اشتغال ، خادم مردم بودن، اقتصاد مقاومتی ، انقلابی بودن، غافل نشدن از آمریکا و اسرائیل به عنوان دشمنان شماره یک انقلاب اسلامی و حفظ شتاب علمی کشور باید در دستور کار جدی دولت قرار گیرد.
وی همچنین از منافقین به عنوان یک مهره سوخته استکباری و صهیونیستی نام برد و گفت:منافقین امیدوارند به پشتوانه دلارهای نفتی عربستان جان دوباره ای بگیرند.
خطیب جمعه گتوند به جنایات منافقین در ایران اشاره کرد و افزود: 16هزار ترور از سوی منافقین در کشور اسلامی ایران اتفاق افتاده است.
وی ادامه داد: دستان آلوده منافقین به خون این 16 هزار شهید قابل تطهیر نیست.
امام جمعه گتوند در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت 31 مرداد ماه روز جهانی مسجد افزود:به واسطه آتش زدن مسجدالاقصی بدست صهیونیست ها در سال 1348 ،کشورهای اسلامی این روز را به عنوان روز جهانی مسجد نامگذاری کردند که نقش مسجدالاقصی باید به عنوان محور مقاومت فلسطین مورد توجه قرار گیرد.
شاه آبادی در ادامه با گرامیداشت یکم شهریور روز پزشک و تبریک این روز به جامعه پزشکی افزود: جامعه دلسوز و خدوم پزشکان مراقب و مواظب باشند تا دغدغه مادی به انسانی ترجیح داده نشود.
وی همچنین از پیگیری رئیس شبکه بهداشت و درمان گتوند در خصوص حمایت و حضور پزشکان متخصص در این شهرستان تشکر و قدردانی کرد.
امام جمعه گتوند در خاتمه با اشاره به قول مساعد دانشگاه علوم پزشکی دزفول درخصوص راه اندازی بیمارستان 32 تختخوابی کارون گتوند در هفته های آینده افزود: بیمارستان کارون گتوند یکی از دغدغه های مردم این شهرستان می باشد که راه اندازی عملی و رسمی این بیمارستان ضروری است.

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 30 / 5 / 1395برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش ایرنا یوسف علیدادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به جلسه بررسی مسایل و مشکلات آموزش و پرورش شهرستانها با حضوراستاندار و مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: دراین جلسه مشکلات آموزشی ازجمله فضای آموزشی وتجهیزات مدارس شهرستان گتوند مطرح شد و پس از بررسی رفع این مشکلات مورد تاکید استاندار قرار گرفت.
وی افزود: تعمیر ، جداسازی آبخوری ها و سرویس بهداشتی ، شاداب سازی مدارس ، تجهیز مدارس شهرستان به کامپیوتر و ویدئو پروژکتور، تکمیل طرح های در دست ساخت نیمه تمام با پیشرفت بالای 80 درصد از جمله 12 کلاسه مصطفی خمینی و مدرسه 19 کلاسه عشایری شهرک پنجم در بخش مرکزی گتوند از مصوبا ت این جلسه بود. 

لطفاً متن کامل را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

افتخاری دیگر از جوان صالح شهری ، حسین امیری خواه فارغ التحصیل دانشگاه علامه طباطبایی تهران جذب بزرگترین شرکت کشور شد

حسین امیری خواه که 3 سال پیش در کنکور ارشد مهندسی صنایع مجاز گردید و رتبه ي برتر کنکور فوق لیسانس دانشگاه سراسری (سال ۹۲) شد و پس از گذر از این مرحله و فارغ التحصیلی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران ، جذب بزرگترین شرکت نرم افزاری کشور شد .

حسین امیری خواه فرزند جوان صالح شهر که زبان انگلیسی را همزمان با تحصیل نیز به خوبی یاد گرفته است پس از طی نمودن مراحل سخت و طولانی گزینش که تنها از دانشگاه های برتر نیروی انسانی خود را تامین میکند ، توانست این مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارد و چند روزیست به استخدام شرکت همکاران سیستم در آید .

گفتنی است شرکت همکاران سیستم که دفتر مرکزی آن در تهران واقع شده و معروف به گوگل ایراني است ، شرکت ارائه‌دهندهٔ راهکارهای نرم افزاری بخش خصوصی در ایران است. این شرکت در زمینه تولید و ارائه راهکارهای نرم‌افزاری برای کسب ‌وکارهای بزرگ و متوسط  (ERP)در صنایع تولیدی، موسسات خدماتی و بازرگانی، سازمان‌های دولتی فعالیت می‌کند. همکاران سیستم در سال ۱۳۹۴ با بیش از ۱1۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص و بیش از ۲۹۰۰۰ مشتری در کسب‌وکارهای بزرگ، متوسط و کوچک، بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری بخش خصوصی ایران به شمار می‌رود .

برای این جوان صالح شهری آرزوی موفقیت میکنیم و امیدواریم افتخارات بیشتری در این مسیر کسب نماید .



حضور نماینده شهرستانهای شوشتر و گتوند در جمع هیات رئیسه دانشگاه

سردار گیلانی: باید اولویت هایی را در نظر بگیریم که مستقیما بر ارتقای بهداشت و درمان مردم موثر باشد

دکتر یوسف پریدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول که میزبان سردار سهرابی گیلانی نماینده مردم شهرستان های شوشتر و گتوند و هیات همراه بود در خصوص آموزش نیروها، سیستم HIS  و وضعیت فعلی بیمارستان کارون گتوند بصورت اجمال گزارشی ارایه کرد.

 وی افزود: نیروهای بیمارستان کارون گتوند بصورت دو شیفت در حال آموزش هستند و با اشاره به بخش دیالیز گفت:نیرو های این بخش حداقل به 6 ماه آموزش نیاز دارند تا بتوانند فعالیت نمایند.

 دکتر پریدار در بخش دیگری از گزارش خود افزود: ایمنی بیماران از اهمیت بالایی برخوردار است به همین لحاظ در حال حاضر نیروهای بخش دیالیز در بیمارستان بزرگ دزفول در حال آموزش هستند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: شبکه ارایه خدمات بهداشت در شهرستان گتوند تکمیل است و این بدنه عظیم نیاز به بازسازی دارد که در همین رابطه فهرست اولویت بندی در حوزه دانشگاه تعریف شده است تا تعمیرات اساسی مراکز بهداشتی درمانی انجام شود.

دکتر پریدار گفت: شکایتهای بحقی در حوزه بهداشت و درمان وجود دارد. و آنچه که بنده شاهد هستم در روند ارایه خدمات، همکاران من در حوزه دانشگاه تعلل و کوتاهی نکرده اند و تمام تلاش ما این است که خدمات با کیفیت قابل قبول به مردم ارایه شود.

در ادامه سردار سهراب گیلانی نماینده مردم شهرستانهای شوشتر و گتوند اظهار داشت: خوزستان با توجه به اقلیم، آب و هوا، ریزگردها و مسایل محیط زیست و فقر و بیکاری کار شما را دو چندان می کند وی افزود: بدلیل عقب ماندگیهایی که در شهرستان گتوند داریم باید توجه خاص بشود. سردار گیلانی افزود: باید اولویت هایی را در نظر بگیریم که مستقیما بر ارتقای بهداشت و درمان مردم موثر باشد وی گفت:

 در حوزه سلامت باید تلاش جدی کرد و به نقاط حاشیه نشین رسیدگی شود. سردار گیلانی گفت: نگاه را بطور جدی و با اولویت بندی و برنامه ریزی زمان بندی شده به محرومین و حاشیه ها داشته باشیم. وی افزود:

 یکی از اولویتهای اصلی ما در سال95 در شهرستانهای شوشتر و گتوند حوزه سلامت است. دکتر گیلانی در بخش پایانی سخنان خود خواستار توجه به رضایتمندی کارکنان حوزه سلامت شد.

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

گفتگوی اختصاصی با مسئول جامعه القرآن :

به لطف و یاری خداوند و با تحقیقات فراوان و با مشارکت جمعی از خواهران تصمیم بر آن داشتیم که یکی از موفق ترین موسسات قرآنی بنام جامعه القرآن کریم و اهل بیت (ع) به مدیریت حاج آقا سید محمد مهدی طباطبائی پدر بزرگوار نابغه چند سال اخیر که توانسته بود در سن 5 سالگی حافظ کل قرآن شود (سید محمد حسین طباطبائی یا علم الهدی) را در صالح شهر در اسفند ماه 93 پایه ریزی کنیم .

موسسه ما شعبه ای از واحد شوشتر می باشد که اساس کار آن بدین صورت است که در زیر آمده است :

1)      دوره آیه های زیبا و احادیث قشنگ با روش اشاره و بازی ویژه خردسالان 4-3.5 ساله

2)      دوره حفظ موضوعی شامل حفظ 54 آیه کاربردی (اخلاقی و رفتاری) به روش اشاره و برای رده سنی 6-4 سال

3)      دوره آموزش روخوانی و روانخوانی به لحن عرب برای رده سنی 12-6 سال

البته قرآن آموزانی که حفظ موضوعی را قبل از 6 سال به پایان رسانیده اند ، می تواند این دوره را آموزش ببینند .

در پایان این دوره کسانی که روخوانی و روانخوانی را با تسلط یادبگیرند می توانند در دوره حفظ ترتیبی شرکت کنند . و پس از گذراندن هر دوره ، مدرک اعطا می گردد .

تیر ماه سال جاری پس از تلاش و پیگیری های فراوان خواهران و برادران فعال در موسسه و به میزبانی موسسه جامعه القرآن صالح شهر و با همراهی برادر بزرگوار آقای اخلاقی و والده ایشان ، محفل انس با قرآن با حضور برگزیدگان و فعالان و حافظان قرآنی و نیز جمعی از متولیان فرهنگی شهر برگزار گردید .

در این محفل نورانی جمعی از برادران عضو شورای شهر ، فرماندهی بسیج برادران و مدیران مدارس و معلمان و خیرین حضوری سبز داشتند و از نزدیک شاهد عملکرد و برنامه های اجرا شده موسسه طی این یک سال و نیم کار و فعالیت مستمر بودند .

این محفل با اجرای توانای آقای رمضانی و نیز همکاری غلامرضا اکبرنژاد همراه بود .

از جمله برنامه های این محفل با همخوانی قرآن توسط گروه های قرآنی خواهران و برادران نوجوان و اجرای زیبای خردسالان حفظ موضوعی با روش اشاره مزین شده بود و در ادامه آقای اخلاقی سخنانی را در راستای فعالیتهای قرآنی موسسه و چیستی و چگونگی آن ایراد کردند .

بدنبال آن 2 تن از حافظان (بنام های کوثریان ، چعب) برگزیده استان که سال گذشته موفق به کسب عنوان رتبه اول در سطح استان شدند . محفل انس با حضور و قرائت های زیبایشان نیز اجرا گردید .

در پایان به رسم یادبود به قرآن آموزان برتر موسسه جوایزی اهدا گردید .

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

بمناسبت 17 مرداد روز خبرنگار ، از خبرنگاران شهرستان گتوند با اهدای لوحی تقدیر شد .

مجتبی رحیمی نیا خبرنگار شهرستان گتوند و صالح شهر و سردبیر و مدیر مسئول نشریه شاهد شهرستان گتوند در این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار و شهادت مظلومانه صارمی به خبرنگاران و اصحاب رسانه ، فرماندار محترم و معاونت محترم ایشان و حاضرین در جلسه گفت :

خبرنگاران در واقع واسطه بین مردم و مسئولان هستند و با همکاری و تعامل مناسب با دستگاه‌ های اجرایی نقش مهمی در اطلاع‌ رسانی، آگاهی‌ سازی و فرهنگ‌ سازی جامعه به عهده دارند.

رسالت خبرنگاران با توجه به آیه شریفه «بسم الله الرحمن الرحیم ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ نون سوگند به قلم و آنچه مینویسد»، این است که تعهدی نسبت به آنچه که می نویسند داشته باشند و صداقت و انصاف، مقدم شمردن منافع ملی بر منافع سیاسی، برای مردم نوشتن و ... را رعایت کنند. در واقع مهمترین رسالت خبرنگاران بیان واقعیت ‌های جامعه به شکل حرفه ‌ای و واقع‌ بینانه است.

سردبیر نشریه شاهد درادامه به پاره ای از مشکلات خبرنگاران و نشریات در شهرستان پرداخت و افزود : مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی مهمترین منابع اطلاعاتی خبرنگاران هستند پس باید ارتباط بهتری را با خبرنگاران داشته باشند چون خبرنگاران سبب اطلاع رسانی عملکرد دستگاه مطبوعشان هستند. اما متاسفانه برخی از مدیران نحوه برخورد با رسانه و جایگاه آن واقف نیستند، مسئولان باید به این نکته توجه کنند که خبرنگاران نقش به سزایی را در روشن کردن و تنویر افکار عمومی دارند. لذا عدم پاسخگویی مدیران موجب می شود خبرنگاران برای اطلاع رسانی صحیح به مردم با مشکل مواجه شوند .

خبرنگاران می توانند مشاورانی توانا و غیررسمی برای سازمان ها و نهادهای اجرایی در آگاهی بخشی و کمک به پیشرفت کشور و رفع مشکلات و موانع پیشرفت باشند. همچنین خبرنگاران با داشتن نقدی منصفانه بر عملکرد مسئولان می توانند به معیار مناسبی برای سنجش عملکرد آنان و ابزاری برای ارتقای سطح خدمات رسانی به مردم به شمار آیند. لذا باید گفت که بخشی از موفقیت‌ های حاصله در تمامی عرصه ‌ها نتیجه تلاش خبرنگاران است که با هدف اطلاع‌ رسانی در تلاش هستند.

به هر حال فعالیت شبانه روزی خبرنگاران برای انعکاس مشکلات مردم و اطلاع رسانی مناسب از عملکرد دستگاه های اجرایی برکسی پوشیده نیست اما در همین راستا مشکلاتی مانند عدم پاسخگویی برخی مسئولان  و ... مواردی است که دامن گیر آنها شده است. خبرنگاران بی منت گاهی اوقات با نامهربانی هایی از سوی مسئولان انتقاد ناپذیر مواجه هستند لذا از فرماندار محترم شهرستان درخواست دارم  راهکارهایی در حمایت از حضور خبری و وجهه اطلاع رسانی خبرنگاران انجام شود.

در پایان گفتنی است شهرستان گتوند دارای چندین وب سایت اطلاع رسانی در شهرهای گتوند ، صالح شهر ، ترکالکی ، بخش عقیلی و جنت مکان و دارای 3 نشریه مکتوب که نشریه شاهد وابسته به کانون فرهنگی هنری شاهد به مدیر مسئولی مجتبی رحیمی نیا پس از کسب رتبه های مجاز در شهرستان ، استان و منطقه جنوب کشور به مرحله کشوری محراب قلم در استان اراک راه یافت که حائز رتبه برتر در نشریات مکتوب کشور در سال 1394 گردید . که جا دارد تقدیر کنم از ریاست محترم اداره ارشاد اسلامی شهرستان گتوند جناب آقای اسدی ، آقای امین علیخانی و سایر همکارنشون که الحق والانصاف حمایت های زیادی از اصحاب رسانه و نشریات مکتوب شهرستان طی سالهای حضورشان در اداره ارشاد داشتند و نقش بی بدیل ایشان در موفقیت های کسب شده شهرستان گتوند در این مسابقات. و همچنین مجموعه فرمانداری که این برنامه را برگزار کردند .

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببنید...

 



ادامه مطلب

 

 

 لطفا عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید....



ادامه مطلب
تاريخ : 15 / 4 / 1395برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

حجت السلام والمسلمین داور نیا امام جماعت محترم مسجد جامع صالح شهر در گفتگویی با ما ضمن قبولی طاعات و عبادات تمامی مسلمان روزه دار علی الخصوص زنان و مردان صالح شهر گفت : در صورت اعلام رسمی از سوی دفتر مقام معظم رهبری و روئیت هلال ماه فردا چهارشنبه نماز عید فطر برگزار میگردد .

حاج آقا داور نیا در ادامه افزود : نماز عید فطر در صالح شهر همزمان با سایر شهرهای استان و کشور راس ساعت 7:00 صبح در محل مسجد جامع صالح شهر برگزار خواهد شد .

ایشان در سوالی که آیا به طور قطع فردا روز عید فطر هست نیز گفتند : اعضای دفتر استهلال مقام معظم رهبري در نشستی اظهار داشتند که بیش از 150 گروه در مناطق مختلف کشور برای رویت هلال ماه شوال مستقر شده اند و تصریح کردند: در صورت مساعد نبودن شرایط جوی و رویت نشدن هلال ماه در غروب روز سه شنبه، عید فطر پنج شنبه خواهد بود و موضوع به اطلاع مردم شریف خواهد رسید  و در صورت مساعد بودن شرایط جوی ماه در غروب روز سه شنبه دیده می‌شود. 

امام جماعت مسجد جامع صالح شهر در ادامه درباره فضیلت خواندن این نماز بیان داشتند : نماز عید فطر نمازی است که مسلمانان در روز عید فطر می‌خوانند. این نماز در سال اول هجرت واجب شد و مسلمانان در زمان حضرت محمد(ص) ، به جماعت در این نماز شرکت می‌کردند. این نماز پس از فوت پیامبر، برای مسلمانان سنت موکده دانسته می‌شود.

 این نماز در زمان حضور امام شیعه واجب است و باید به جماعت خوانده شود، و در غیراین‌صورت مستحب است.

ایشان در پایان از تمامی مردم روزه دار صالح شهر اهم از مردان و زنان خواست تا در این نماز حضور یابند.



لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 12 / 4 / 1395برچسب:, | 4 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 9 / 4 / 1395برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 5 / 4 / 1395برچسب:, | 6 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از روابط عمومی شهرداری صالح شهر : مهندس رستمی در گفتگو با روابط عمومی شهرداری صالح شهر اظهار داشتند، به منظور معرفی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس، تصاویر 28 شهید صالح شهر در ورودی این شهر از سمت جاده شوشتر-گتوند توسط شهرداری صالح شهر نصب شد.

شهردار صالح شهر در حاشیه رونمایی از این تابلوها با اعلام این خبر گفت: تعداد 29 تابلو در ابعاد دو دریک ونیم متر مزین به تمثال امام راحل و 28 شهید دوران دفاع مقدس در این مسیر با نظر مساعد و همکاری شورای اسلامی شهر توسط شهرداری صالح شهرنصب شد.

شهردار صالح شهر گفت: به منظور معرفی شهدای گرانقدر و تکریم خانواده های بزرگوار آنها، شهرداری صالح شهر بر مبنای وظیفه خود با هماهنگی و همکاری شورای محترم اسلامی شهر تعداد قابل توجهی از خیابان ها ی سطح شهر را به نام مقدس شهدا مزین نمود.

مهندس رستمی عنوان کرد: انجام این گونه امور در جای خود مهم و با ارزش است ولی بالاتر از این امور، پیروی از سیره شهدا و عمل به توصیه ها و پیامهای این عزیزان است، شهدایی که آرامش و امنیت کنونی کشور مرهون ایثار و رشادتهای آنهاست و با معرفی آنها می توان بهترین الگوها و سبک زندگی شرافتمندانه را برای نسل جوان و آینده ساز کشور ترسیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره، نصب تمثال و نامگذاری خیابانها و اماکن با تصاویر و اسامی شهدا صرفا تذکری برای همه ماست تا تکلیف خود را که پاسداشت از دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس و پیروی از ولی امرمسلمین است را فراموش نکنیم و از شهدا بیاموزیم که از فرصت و زمان کوتاه زندگی بیشترین و بهترین استفاده را جهت رسیدن به تعالی و کمال ببریم.



تاريخ : 2 / 4 / 1395برچسب:, | 5 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

بندگی یعنی
در کوچه پس کوچه های زندگی
دست کسی را بگیری...!

به مناسبت ماه مبارک رمضان و همزمان با آغاز هفته اکرام ایتام و نیازمندان و به همت خیرین این شهر تعدادی بسته غذایی شامل برنج، روغن، قند، چای، ماکارونی و مواد شوینده در بین نیازمندان و افراد و خانواده های کم بضاعت توزیع شد. این آئیین هرساله و همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان در بین اهالی محترم صالح شهر برگزار میگردد که این حرکت شایسته و قابل تقدیر می باشد . 



گردهمایی فعالان فرهنگی شهرستان گتوند ، شب گذشته همراه با نماز جماعت و سخنرانی حجت الاسلام محمد علی شاه آبادی برگزار شد.

در این مراسم که در تالار ارم شهرستان گتوند برگزار شده بود ، امام جمعه محترم شهرستان گتوند در بین نماز به سخنرانی پرداختند و گفتند : شاعر ،یک نقاش ، یک بازیگر ازظرفیت خدادای برای رسیدن به کمال استفاده میکند ، ظرفیت همه ما انسانیت ماست و هنر این هست که انسانیت رو به نقطه اوج و کمال برسانیم . یعنی همه انسانها می توانند هنرمند باشند . همه انسانها می توانند این ظرفیت را به نقطه اوج برسانند . لذا بی هنری این نیست که من شعر و نقاشی و .. بلد نباشم ، بی هنری این است که انسان نتواند از ظرفیت فطری و خدایی خودش استفاده کند و خودش را به خدا برساند و آن چیزی که گفته می شود هنر متعهد که گفته می شود این نکته است که انسان باید با آن هنر اصلی اینها را هماهنگ کند . نقاشی و شعر و هنر باید در خدمت آن هن اصلی قرار بگیرند .

اگر شاعری ، نقاشی خطاطی بتواند آن هنر اصلی را روی صفحه بیاورد می گویند این هنر ، هنر متعهدانه است . زیبایی یک ظرفیت برای همه است اگر کسی این زیبایی را در ظرفیت صحیح خودش استفاده کند یک هنرمند است و اگر غیر از این باشد یک بی هنری است .

ایشان در ادامه به  سخنان مقام معظم رهبری اشاره کردند و فرمودند که ایشان از ولنگاری فرهنگی گلایه کردند و ادامه دادند یک ولنگاری فرهنگی و نقطه اوج آن همین هست که انسان این خط مستقیم را فراموش کند . اگر این هنر اصلی را فراموش کرد به بی راه های متعددی گرفتار می شود که این می شود ولنگاری فرهنگی .

ان شاءالله مجموع متعهد و انقلابی و ارزشی شهرستان گتوند بتوانند در راستای آن هدف اصلی خلقت در پرتو هدایت خاتم رسولان (ص) و خط روشن و هدایتگر ولایت و امامت ، آن وظیفه و آرمان الهی که تعالی جامعه انسانی و بشری هست را تحقق بخشد و شاهد رشد و کمال یافتگی در جامعه روز افزون باشیم .

در آخر از آقای اسدی ریاست محترم فرهنگ و ارشاد شهرستان تشکر میکنم و برگزاری این برنامه قطعاً برای هگرایی ارزشمند است که ان شاءالله اهداف را تحقق بخشد .

در ادامه این برنامه و پس از صرف افطار ، شاعرین شهرستان به شعر گویی پرداختند و گروه تئاتر و نمایش نیز اجرای بسیار زیبایی داشتند .

گفتنی است در حاشیه این مراسم فرهنگیان شهرستان توسط پزشک محترم معالجه سرپایی شدند .

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید ...



ادامه مطلب

گزارش تصویری دیدار با خانواده شهیدان گتوندی مهدی نظری و خیراله صالحی بمناسبت ماه مبارک رمضان با حضور ریاست محترم بنیاد شهید شهرستان آقای احمدی ، امام جمعه محترم شهرستان و فرمانده محترم سپاه ناحیه گتوند جناب سرهنگ کنگری

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید ...



ادامه مطلب
تاريخ : 28 / 3 / 1395برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از وبلاگ مدرسه پروین اعتصامی ، دانش آموزان آموزشگاه پروين اعتصامي در مسابقات خوارزمي ،در زمينه ي كارآفريني رتبه ي اول منطقه راكسب و در مرحله ي استاني شركت كردند. با سپاس از زحمات مدير، دبيرمربوطه خانم افشار ودانش آموزان عزيز. به اميد موفقيتهاي بيشتر.



تاريخ : 22 / 3 / 1395برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

آغاز ثبت نام از تنیس بازان در جام رمضان صالح شهر از امروز

به اطلاع کلیه ورزشکاران در رشته تنیس می رساند که بمناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، یک سری مسابقات تنیس روی میزجهت برادران برگزار میگردد .

علاقمندان به این رشته جذاب می توانند جهت ثبت نام خود با حضور در حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با ذکر نام و نام خانوادگی و تلفن همراه در این مسابقات ثبت نام و منتظر گروه بندی طی روزهای آینده باشند .

این سری از مسابقات به همت حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) و میزبانی پایگاه امام حسن عسکری (ع) برگزار خواهد شد.