تاريخ : 27 / 10 / 1394برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

لیست کاندیدای تائید صلاحیت شده انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان شوشتر و گتوند

به نقل از سایت شوشتر نامه لیست کانیدای تائید صلاحیت شده از سوی هیئت نظارت استان خوزستان در حوزه انتخابیه شهرستان های شوشتر و گتوند اعلام شد و تنها ۱۵ نفر از جمع ۳۳ نفر ثبت نامی تائید صلاحیت شده اند.

به گزارش سایت شوشترنامه، بر اساس اخبار تائید شده در حوزه انتخابیه شهرستان های شوشتر و گتوند اسامی ذیل توانستند از شورای محترم نگهبان تائید صلاحیت کسب کنند.

ابوالقاسم شمس آبادی

سید محمد حسن جزایری

محمدرضا آملازاده

سید محمد سادات ابراهیمی

بهروز حسینی زاده

محمود خرم دل

منصور سلیمانی راد

اسحاق عسکری

سهراب گیلانی

عباس نوری

علی رضا اکبری زاده

پوراندوخت منجزی

علی نظر ممبینی

فاخر باوی

رها متقیان فرهادی

بدیهی است اسامی افرادی که در لیست فوق ذکر نشده است یا عدم تائید صلاحیت و یا عدم احراز صلاحیت شده اند که می توانند درباره شرایط خود به هیات نظارت استان و یا تهران اعتراض خود را تحویل دهند.



تاريخ : 23 / 10 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

شروع مسابقات والیبال در صالح شهر از یک بهمن ماه به مناسبت 22 بهمن 1394

حسین گماری در گفتگویی با ما گفت : یک دوره مسابقات والیبال بمناسبت 22 بهمن ماه 1394 از یکم بهمن ماه به همت اعضای هیئت والیبال که متشکل از محمد علی جعفری ، فرهاد زمانی ، افشین زلقی و حسین گماری می باشند ، در صالح شهر آغاز خواهد شد .

این عضو هیئت والیبال صالح شهر در ادامه افزود : تیم هایی که قصد شرکت در این مسابقات را دارند تا پنجشنبه بیست و چهارم دی ماه فرصت دارند تا در این مسابقات نام نویسی کنند و خود را برای این مسابقات آماده نمایند .

حسین گماری از کمبود امکانات ورزشی مختص والیبال در صالح شهر گفت و اظهار داشت نبود امکانات مناسب جهت برگزاری این ورزش پر طرفدار باعث اخلال در کار می شود و عنوان کرد از مسئولین مربوطه درخواست میکنم تا جهت بهتر برگزار کردن این مسابقات تلاش های زیادی بنمایند .

گفتنی است مسابقات والیبال در صالح شهر سومین مرحله است که برگزار میگردد و در مرحله اول تیم دارایی و در مرحله دوم تیم شاهین به قهرمانی دست یافتند .



تاريخ : 19 / 10 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

«دیوار مهربانی» یکی از نوآورانه و انسان‌دوستانه‌ترین خلاقیت‌های مردم ایران در چند سال اخیر باشد. شعار این دیوار، «نیاز داری بردار، نیاز نداری بگذار» است و مردم با قرار دادن لباس‌های گرمشان در این زمستان سرد برای نیازمندان به آن‌ها کمک می‌کنند.

این طرح انسان دوستانه چندروزی است که به صالح شهر از شهرستان گتوند با جمعیت حدود 10 هزار نفری هم رسیده است .

محمدعلی زارع عضو شورای اسلامی صالح شهر گفت : با پیگیری ها و صحبت هایی که انجام دادیم با کمک جمعی از دوستان و جوانان نیکوکار و همکاری سایر اعضای محترم شورای اسلامی دیوار مهربانی رو راه اندازی نمودیم .

زارع در ادامه افزود : هدف از ایجاد و راه اندازی این است که ممکن است عده ای از همشهریان از شرایط اقتصادی خوبی برخوردار نباشند و واقعاً به این لباس ها نیاز مبرمی داشته باشند . و همانطور که از نام این دیوار مشخص است امید می رود که عزیزانی که لباس بلا استفاده دارند و یا لباسهای نو خود را به این دیوار نصب کنند تا بدست نیازمند واقعیشان برسند و استفاده نمایند .

آدرس دیوار مهربانی در صالح شهر : خیابان اصلی بسیج جنب دبیرستان دخترانه حضرت آسیه (س)

ان شاءالله که این کار خداپسندانه مورد قبول پروردگار گرفته باشد.

دوستان نظر خود را در این زمینه می توانند در بخش نظرات ثبت نمایند

عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

خانم شفيعي زاده مدير آموزشگاه پروين اعتصامي صالح شهر به عنوان مدير پويا در شهرستان گتوند انتخاب شدند.

پرسنل آموزشگاه پروين اعتصامي انتخاب به حق ايشان به عنوان مدير برتر را كه همانا نتيجه تلاش و زحمات چندين ساله شان است را به ايشان وخانواده محترمشان تبريك ميگوييم. به اميد موفقيت هاي روز افزون ايشان در آينده.

عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...

 



ادامه مطلب
تاريخ : 19 / 10 / 1394برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

با هماهنگي مديريت آموزشگاه وبا حضور پزشك مركز بهداشت صالح شهر همايش مبارزه با مواد مخدر وآشنايي با پيامدهاي سوء آن برگزار شد.

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 10 / 10 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مراسم ششمین سالگرد گراميداشت حماسه ماندگار ۹ دي با حضور حجة الاسلام والمسلمین شاآبادی امام جمعه شهرستان گتوند، جناب سرهنگ کنگری فرمانده سپاه گتوند، بخشدار مرکزی شهرستان گتوند، مهندس رستمی شهردار و اعضاء شورای اسلامی صالح شهر و جمع کثیری از مسئولین ادارت و همشهریان ولایتمدار صالح شهر در مسجد جامع با شکوه خاصی برگزار شد.

این تجمع باشکوه با هدف گرامیداشت این روز تاریخی همزمان با دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت برگزار شد. حجة الاسلام والمسلمین شاآبادی امام جمعه شهرستان گتوند در خصوص گرامیداشت روز 9 دی سخنان ارزنده ای ایراد کردند. 

یوم‌الله نهم دی‌ماه سال 1388 که در واکنش غیرتمندانه آحاد مردم شریف و عاشورایی ایران اسلامی به حرمت‌شکنی عاشورای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و توطئه استکباری علیه نظام مقدس جمهوری  اسلامی ایران با حضور پرشور امت بصیر و ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای بی‌بدیل و ماندگار خلق شد که به همین مناسبت روز نهم دی‌ماه به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری و در تاریخ انقلاب به ثبت رسید.

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

حضور چهار بازیکن صالح شهری در ترکیب تیم استقلال شوشتر در مسابقات لیگ دسته سوم کشور

سعید زاده ایستادگی        علیرضا بهداروند           

فرشاد بهداروند       مسعود سبزوار زاده

تیم استقلال شوشتر در حال حاضر با اختلاف یک امتیاز نسبت به تیم اول و دوم گروه خود در رده سوم جدول قرار دارد، که این نتایج بازی های این گروه را به اوج حساسیت رسانده همچنین این تیم با دو بازی که در هفته های آتی پیش رو دارد در صورت پیروز شدن در این دو بازی بطور مستقیم به مرحله ی بعد این دوره از مسابقات راه خواهد یافت، تیم استقلال شوشتر در روز یکشنبه مورخ 13 دی ماه 1394 رأس ساعت 14 در ورزشگاه تختی شوشتر میزبان تیم پتروشیمی جم بوشهر خواهد بود سپس در هفته ی آخر جهت رویا رویی با تیم ایرالکو اراک راهی استان مرکزی خواهد شد که برای این تیم بومی شهرستان شوشتر و چهار بازیکن صالح شهری ( علیرضا بهداروند ، سعید زاده ایستادگی ، مسعود سبزوار زاده ، فرشاد بهداروند ) آرزوی موفقیت داریم.



مهندس عباس نوری پیش از ثبت نام مهم‌ترین اولویت‌های خود در حوزه‌های انتخابیه شوشتر و گتوند بر مبنای اقتصاد درون زا، با محوریت اشتغال و جوانان اشاره کرده است.
وی افزود: برای جبران عقب ماندگی‌ها باید  با هم فکری و اندیشه نو  به جوانان اعتماد کرد و این کار موجب تحول در منطقه می‌شود.
عباس نوری بیان کرد: در فرصت‌های آتی طی یک نشست خبری برنامه‌ها را با جزییات تشریح می‌کنم ولی بر اساس ظرفیت‌ها،فرصت‌ها و بسترهای منطقه و اقتصاد مردمی به کمک بخش خصوصی و تعاونی در حوزه تولید، صنعت، کشاورزی و گردشگری تولید شغل خواهیم کرد.
وی در پاسخ به اینکه به کدام گروه سیاسی نزدیک هستید گفت: هرکس اصول انقلاب را قبول داشته باشد می‌توانیم تعامل کنیم  ولی از لحاظ تشکیلاتی عضو هیچ جریان سیاسی نیستم، اما از نظری فکری به همفکران ما اصولگرا می گویند.
نوری به اخلاق انتخاباتی اشاره کرد و عنوان کرد: همه کاندیدا از سرمایه‌های انسانی شهرستان‌های شوشتر و گتوند هستند و تلاشمان باید این باشد اخلاق را رعایت کنیم و وظیفه امروز ما این است که از شهدا و مردم ایثارگر که همواره پشتیبان نظام و انقلاب بودند پاسداری کنیم.



خواستم چند جمله ای در مظلومیت شیعیان نیجریه بنویسم ، دیدم مظلومیت شیعه در کل تاریخ اسلام موج می زند و تاریخ اسلام شاهد ظلم بی شمار به شیعیان است.

حجت الاسلام والمسلمین عباس حسنی در گفتگویی با گتوند نیوز گفت :

خواستم چند جمله ای در مظلومیت شیعیان نیجریه بنویسم ، دیدم مظلومیت شیعه در کل تاریخ اسلام موج می زند و تاریخ اسلام شاهد ظلم بی شمار به شیعیان است.

دیدم امام و مقتدای ما امیرالمؤمنین اول مظلوم است؛ مظلومیتی که با رحلت پیامبر(ص) آغاز شد و تا به امروز ادامه دارد.

مظلومیتی که دشمنان به آن اقرار کردند و بر طبل رسوایی خود زدند ، معاویه  ملعون در نامه ای به امیرالمؤمنین علی(ع) می نویسد: تو همان کسی هستی كه مانند شتر مهار كرده ، می راندند تا از تو بیعت بگیرند…

حضرت در پاسخ وی نوشت: و قلت: انی كنت أقادُ كما یُقاد الجمل المخشوش حتی أبایع ولعمر الله لقد أردت ان تذُمَ فمدحتَ و ان تفضحَ فافتضحتَ و ما علی المسلم من غضاضه فی أن یكون مظلوماً ما لم یكن شاكا فی دینه ولا مرتابا بیقینه (۱) و گفتی آن گونه که شتر مهار در بینی را می کشند ، مرا می کشیدند تا بیعت کنم ، به خدا سوگند خواستی مرا نکوهش کنی ، ستایش کردی ، خواستی مرا رسوا سازی ، خود رسوا گشتی.

مظلوم بودن برای مسلمان عیب و نقص نباشد مادامی که در دین خود شک نورزد و در یقین خود تردید نکند.

این کلام سند مظلومیت و حقانیت امیر المومنین است، و نشان می دهد سربلندی برای مظلومان و ننگ و رسوایی برای ظالمان است و بر اثر صبر نوبت ظفر آید.

امروز هم شاهد اوج مظلومیت شیعیان در نیجریه و سکوت مرگبار جوامع مدعی روشن فکری و مدافعان دروغین حقوق بشر هستیم.

اما وعده قرآن به زودی محقق خواهد شد.

«و نرید أن نمن على الذین استضعفوا فى الأرض و نجعلهم أئمّة و نجعلهم الوارثین» اراده ما بر این است که بر ستمدیدگان نعمت بخشیم و آنان را پیشوایان و وارثان روى زمین قرار دهیم(۲)

هم نیجریه کربلا هم سوریه اما

شیعه پیامش چون پیام زینب کبری

با ما رایت می‌زند ناقوس بیداری

امروز از آن شما، از آن ما فردا

۱- نهج البلاغه نامه ۲۸

۲-سوره قصص آیه



تاريخ : 1 / 10 / 1394برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

روز يكشنبه با حضور پرسنل محترم اداره آموزش وپرورش ، مسئولين پژوهش سرا و مديران و آموزگاران مدارس ابتدايي دخترانه فجر و ريحانه ومدارس پسرانه شهيد آويني، بيهقي و چمران و كليه ي پرسنل ودانش آموزان آموزشگاه پروين اعتصامي مسابقه ي پرتاب موشك هاي آبي برگزار گرديد ،كه با شور وهيجان خاصي ميان دانش آموزان همراه بود.

برندگان این مسابقات به شرح زیر می باشند:

در پايان مسابقه دانش آموزان آموزشگاه پروين اعتصامي در قالب گروه آسمان به نامهاي نيلوفر انصاري، ماهرخ مسجدي ، نسيم گماري و فاطمه انوشه رتبه ي اول .فاطمه سليماني ، معصومه عبداللهي ، آسيه مختاري در قالب گروه عقاب از دبستان ريحانه . گروه هاي هنرمندان( بهار رامزي ، زهرا عباس زاده ، فاطمه بهداروند) از دبستان ريحانه  و پروين اعتصامي( ندا افزوني ، نرگس كيارثي، مبينا عليزاده) از آموزشگاه پروين اعتصامي مشتركا مقام سوم را كسب كردند. 

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید ...



ادامه مطلب

همایش بزرگ مانور اجتماعی کردن امر مبارزه با آسیب های اجتماعی( مواد مخدر) با حضور مسئولین شهرستانی و محلی، جمع کثیری از دانش آموزان و اهالی صالح شهر، دو شنبه مورخ 94/9/30 در مسجد جامع صالح شهر برگزار گردید.

پاپی زاده ریاست بهزیستی شهرستان گتوند در شروع این مراسم ضمن خوشامدگویی و خیر مقدم به حاضرین ، در خصوص اهمیت برگزاری همایش سخن گفت و افزود  وظیفه مهم خانواده ها در قبال این پدیده شوم اجتماعی ، آموختن فرهنگ مناسب در این زمینه به فرزندان خود می باشند .

در ادامه این مراسم دکتر محمدی مسئول کلینیک ترک اعتیاد ایران مهر شهرستان گتوند در سخنان خود مطالبی جهت آشنایی بیشتر و مضرات زیان بار مواد اعتیاد آور و روان گردان صحبت نمود. سرهنگ عزتی فرماندهی ناحیه انتظامی شهرستان گتوند نیز از اقداماتی که در این زمینه در شهرستان صورت گرفته بود گفت و افزود در بحث فرهنگی کارهای زیادی صورت گرفته که امید میرود خانواده های محترم نیز ما را در این راه کمک نمایند .

در بخش پایانی این همایش آقای فولادی یکی از رها یافتگان از دام اعتیاد  ضمن معرفی خود به بیان مسائلی درباره سوابق و مراحل رهایی خود از اعتیاد، علت اصلی گرفتاری جوانان را عدم آگاهی بیان نمودند. وی همچنین در خصوص دستاوردها و موفقیتهایی که بعد از درمان اعتیاد بدست آوردند نیز صحبت نمودند.

در حاشیه این همایش نمایشگاه عکس و پخش کلیپ های آموزشی و بروشورهایی در این راستا توزیع گردید .

گفتنی است این همایش با همت و تلاش اداره بهزیستی، شهرداری و شورای اسلامی صالح شهر، اداره آموزش و پرورش،گروه اجتماع محور آهنگ هستی صالح شهر، اداره ارشاد اسلامی شهرستان ، بسیج و نیروی انتظامی، گروه " ان ای" ،شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر  و فرمانداری شهرستان گتوند برگزار گردید

لطفاً تصاویر بیشتر را در ادامه مطلب ببینید ...

 



ادامه مطلب
تاريخ : 29 / 9 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

همایش اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر فردا در صالح شهر

به اطلاع میرساند همایش اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر با حضور خانواده ها ، دانش آموزان و عامه مردم و مسئولین دوشنبه 30 آذر ماه 1394 در مسجد جامع صالح شهر برگزار می گردد .



جاده شوشتر - دزفول باز هم حادثه آفرید

صبح امروز یک شنبه 29 آذر 94 یک دستگاه تانکر گازوئیل در جاده دزفول شوشتر (حد فاصل صالح شهر تا شرکت لاستیک خوزستان) واژگون گردید و منجر به فوت راننده این ماشین سنگین شد .

چیزی که از شواهد پیداست راننده این کامیون در حال خواب آلودگی بوده و از مسیر خارج گردیده است .

چگونگی بروز این حادثه از طریق پلیس در دست اقدام می باشد .

جاده شوشتر - دزفول یکی از پر تردد ترین جاده های شمال خوزستان می باشد که سالیانه بدلیل دو طرفه نبودن ، چندین تصادف منجر به فوت در آن رخ می دهد .

 

 



تاريخ : 24 / 9 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دیدار اعضای شورای شهرستان گتوند با امام جمعه این بار از جنس فرهنگ و کمبود های فرهنگی شهرستان

اعضای شورای شهرستان گتوند در محل دفتر امام جمعه با حجت الاسلام و المسلمین شاه آبادی دیدار کردند.

 به گزارش گتوندنیوز اعضای شورای شهرستان گتوند در محل دفتر امام جمعه با حجت الاسلام و المسلمین شاه آبادی دیدار کردند.

این جلسه ۱ ساعته با موضوع و محوریت فرهنگ در شهرستان برگزار شد و هر یک از اعضای شورای شهرستان به ارائه راهکار هایی جهت توسعه و پیشرفت فضای فرهنگی گتوند پرداختند.

در ابتدا ضامن مرادی رئیس شورای شهرستان گتوند گفت : هر گونه هزینه ای که برای توسعه فرهنگ صورت می گیرد در واقع نوعی سرمایه گزاری برای جامعه بشمار می رود.

مرادی در ادامه افزود : می توان با برگزاری جلسات در روستاها و شهرها ، ارائه آموزش های لازم از طریق بروشور ها و بنر ها ، استفاده از سیستم آموزش و پرورش و  با استفاده از اساتید مجرب می توانیم فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم.

رئیس شورای شهرستان گتوند در خصوص فرهنگ غلط استفاده از سلاح در مراسمات عزاداری و عروسی اظهار داشت : معظل تیراندازی در مراسمات باید مهار شود و این فرهنگ غلط از سطح جامعه برداشته شود.

علی علیزاده عضو شورای شهرستان گتوند اوضاع کتاب خانه های شهرستان گتوند را نامناسب ارزیابی کرد و گفت : برخی کتاب خانه های سطح شهرستان غیر فعال می باشند که مهمترین دلیل این مشکل تبلیغ ناکافی و قوانین دست و پاگیر در ثبت نام کتاب خانه ها می باشد.

وی همچنین تصریح کرد : توسعه کتاب خوانی و کتاب خانه ها می تواند کمک خوبی در ترویج فرهنگ در جامعه داشته باشد ولی متاسفانه شهرستان گتوند آمار مناسبی در خصوص ثبت نام در کتاب خانه ها ندارد.

سید رضا موسوی عضو دیگر شورای شهرستان گتوند نیز اشتغال را مانع اصلی ترویج فرهنگ در جامعه دانست و عنوان کرد : نبود اشتغال در جامعه دغدغه فرهنگ را از بین می برد.

این عضو شورای شهرستان گتوند گفت : نگاه درست به  بخش کشاورزی گتوند و انجام اقدامات کارشناسی و دقیق می تواند بیکاری در این شهرستان را از بین ببرد.

موسوی همچنین افزود : به گفته کارشناسان امر ، تناژ محصولات کشاورزی در شهرستان گتوند نسبت به سال های گذشته نصف شده است که این دلیل بیکاری تعداد زیادی از جوانان محسوب می شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی شاه آبادی امام جمعه شهرستان گتوند نیز تاسیس و ایجاد مراکزی نظیر حوزه علمیه ، موسسات قرآنی ، بنیاد نهج البلاغه و ایجاد مهدهای قرآنی را برای شهرستان گتوند بسیار ضروری دانست.

حجت الاسلام و المسلمین شاه آبادی تصریح کرد : شورا بر سنت های حسنه ای نظیر ازدواج های کم خرج و به دور از تشریفات باید تاکید داشته باشد و افراد را بر اجرای این سنت حسنه ترغیب  و حمایت کند تا در جامعه به صورت یک فرهنگ نهادینه شود.



تاريخ : 23 / 9 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

جلد چهارم کتاب حقوق کیفری عمومی با موضوع (دانش اجرای احکام کیفری)  منتشر شد .

جلد چهارم کتاب حقوق کیفری عمومی با موضوع (دانش اجرای احکام کیفری) نوشته دکتر حسین آقایی جنت مکان ، دانشیار دانشگاه شهید چمران اهواز بر پایۀ قانون آیین دادرسی کیفری نوین از سوی انتشارات جنگل چاپ و منتشر گردید.

این کتاب یاری رسان قاضیان اجرای احکام و نیز وکیلان کوشنده در راستای تحقق عدالت و مردم و مراجعان به دادگستری خواهد بود. مطالب و موضوعات این کتاب پیوستار گفت و گوهای پیشین در دورۀ سه جلدی حقوق کیفری عمومی می باشد. هم چنین کتاب های چهارگانه مزبور یاری رسان نامزدهای دریافت پروانه وکالت پایه یک و نیز منصب دادرسی و قضاوت و نیز علاقه مندان به وظیفۀ نوشتن و تحریر اسناد رسمی(سردفتران) خواهد بود .



تاريخ : 22 / 9 / 1394برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

 به منظور بزرگداشت هفته بسیج و کتاب وکتاب خوانی حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) صالح شهر با رویکرد ترویج واشاعه فرهنگ کتابخوانی نمایشگاه کتابی را در محل آب و فاضلاب صالح شهر برگزار میکند.

 حسین چلوی زاده مسئول برگزاری در گفتگویی با ما گفت : در این نمایشگاه که با همکاری اداره محترم ارشاد اسلامی شهرستان گتوند و حوزه مقاومت بسیج برپا شد نسخ زیادی از کتب در حوزه های متنوع مذهبی،دفاع مقدس،فرهنگی وعقیدتی و... ارائه و در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت.

چلوی زاده در ادامه افزود : همچنین بمناسبت این هفته حماسی و تشویق مطالعه بیشتر کتاب و کتابخوانی ، 20 الی 30 درصد تخفیف داده میشود تا بتوانند از کتب موجود در نمایشگاه خریداری نمایند و ضمن اینکه خودشان از محتوای کتب بهره مند می شوند فرهنگ کتابخوانی را در خانواده خود نیز ترویج دهند تا فرهنگ کتاب به نحو مطلوبی به نسل آینده منتقل شود که یکی از مهمترین راهها ترویج آن، فرهنگ کتاب خوانی با برگزاری نمایشگاه کتاب در این حوزه است .

 



ادامه مطلب
تاريخ : 22 / 9 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 12 / 9 / 1394برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...

 



ادامه مطلب
تاريخ : 12 / 9 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

همزمان با فرارسیدن اربعین حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع)، مردم صالح شهر نیز با برپایی مراسم سوگواری در  چهلمین روز شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش، اشک ماتم ریختند.

هیئت های مذهبی و مساجد صالح شهر در روز اربعین حسینی با حرکت دسته جات سینه زنی و زنجیر زنی از ورودی مساجد خود به سمت گلزار شهدای علی پهونده به عزاداری پرداختند و بار دیگر این روز را گرامی داشتند .

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 12 / 9 / 1394برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

آموزشگاه پروين اعتصامي صالح شهر به مناسبت اربعين حسيني (ع) مراسم ای با نام سفره حضرت رقيه برگزار نمود.

در اين مراسم که اولياء محترم دانش آموزان ، دانش آموزان و معلمین محترم حضور داشتند ، عزادارن به سخنرانی و مداحی وسینه زنی پرداختند . 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید ...



ادامه مطلب
تاريخ : 7 / 9 / 1394برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

ابوذر اکبری نیا رئیس کتاب خانه های عمومی شهرستان گتوند گفت : نمایشگاه کتاب دانش و بصیرت از طرف اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گتوند در شهر ترکالکی به مدت دو هفته بر پا شده است.

اکبری نیا در ادامه افزود : این نمایشگاه در محل کتاب خانه عمومی معراج شهر ترکالکی با ۴ هزار جلد کتاب و ۴۰ درصد تخفیف همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه الی ۱۷ پذیرای علاقه مندان می باشد.

وی همچنین تصریح کرد : کتاب خانه معراج از کتاب خانه های نهادی به شمار می رود که با ۵۰۰ متر زیر بنا در شهر ترکالکی ساخته شده است و هم اینک با ۵۷۵ عضو و ۹ هزار جلد کتاب از کتاب خانه های بسیار خوب گتوند بشمار می رود.

رئیس کتاب خانه های عمومی گتوند عنوان کرد: این نمایشگاه در شهر های سماله ، جنت مکان ، صالح شهر ، گتوند و همچنین روستاها نیز برپا خواهد شد.

اکبری نیا با اشاره به تخفیف بالا در این نمایشگاه کتاب از عموم مردم دعوت کرد تا جهت خرید کتاب از نمایشگاه بازدید کنند.

 



تاريخ : 7 / 9 / 1394برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

تصاویری از ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان گتوند و جمعی از فرهنگیان در کمک به زائران حسینی

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب
تاريخ : 4 / 9 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اجرای طرح ایمن سازی وسایل ورزشی آموزشگاه پروین اعتصامی صالح شهر

با هماهنگي مديريت آموزشگاه وتلاش خانم مكوندي دبير تربيت بدني اين آموزشگاه  وسايل مربوط به تربيت بدني ايمن شد.

حضور دانش آموزان آموزشگاه در کتابخانه قائم صالح شهر

در روز يكشنبه94/8/24 دانش آموزان آموزشگاه پروين اعتصامي به مناسبت هفته كتاب وكتاب خواني در كتابخانه عمومي صالح شهر حضور يافته وبه عضويت كتابخانه در آمدند.



بمناسبت هفته بسیج سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز در حسینیه اعظم صاحب الزمان (عج) صالح شهر حضور یافتند و به سخنرانی پرداختند . تصاویری از این حضور را در زیر میبینید .

 

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...

 



ادامه مطلب
تاريخ : 26 / 8 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

نخستین یادواره شهدا آبروی کوچه ، افتخار محله شامگاه روز گذشته در محله ی معطر به عطر ۴۱ شهید گران قدر دوران دفاع مقدس برگزار شد.

یادوراه ابروی کوچه

به گزارش گتوندنیوز نخستین یادواره شهدا آبروی کوچه ، افتخار محله شامگاه روز گذشته در محله ی معطر به عطر ۴۱ شهید گران قدر دوران دفاع مقدس برگزار شد.

این مراسم با حضور مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان گتوند همراه بود و یاد و خاطره شهید خدامراد توکلی کوچک ترین جهادگر کشور در دوران دفاع مقدس و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی گرامی داشته شد.

غلامرضا استادی مسئول ستاد نشر ارزش های دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار گتوندنیوز گفت : این یادواره به عنوان یادواره خدامراد توکلی که کوچک ترین سنگر ساز بی سنگر در کشور است برگزار گردید.

استادی در ادامه افزود : برگزاری این یادواره ها در شهرستان گتوند مقدمه ای برای برگزار یادواره بزرگ ۳۴۷ شهید شهرستان گتوند است که در بهمن ماه برگزار میشود.



تاريخ : 26 / 8 / 1394برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا



تاريخ : 25 / 8 / 1394برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به نقل از آموزشگاه راهنمایی پروین اعتصامی ، مريم بساك دانش آموز پايه سوم ، رتبه سوم مسابقات كشوري ووشو كه در تهران برگزار گرديد را كسب كرد.

مریم بختیاروند دانش آموز پایه ی سوم این آموزشگاه در مسابقات دومیدانی شهرستان گتوند مقام سوم منطقه را کسب کرد .

 



تاريخ : 25 / 8 / 1394برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

رییس اداره جمعیت هلال احمر شهرستان گتوند گفت:جوان گتوندی که به دنبال کندوی عسل به کوهستان های شمال این شهرستان رفته بود بر اثر سقوط از کوهستان جان باخت

به گزارش شوشترآنلاین، محمد نصیری شامگاه اظهارکرد: ساعت ۱۹روز یکشنبه پس از تماس با فوریت های پزشکی در خصوص این حادثه،بلافاصله اکیپ های هلال احمر و فوریت های پزشکی به محل اعزام شدند.

وی افزود:علی رغم صعب العبور بودن منطقه و تاریک شدن هوا اکیپ های اعزامی در اولین فرصت به محل رسیدند.

رییس اداره جمعیت هلال احمر شهرستان گتوند تصریح کرد: با تلاش های نیروهای امدادی متاسفانه جسد بی جان این جوان گتوندی راس ساعت ۲۲ از پایین کوهستان بالا کشیده شد.

نصیری اضافه کرد:این جوان ۲۴ساله گتوندی به همراه دوستش قصد دسترسی به کندوی عسل طبیعی داشت که متاسفانه بر اثر بریده شدن طناب از کوهستان سقوط کرد و جان باخت.



تاريخ : 25 / 8 / 1394برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گتوند در مورخ 24 آبان ماه نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته کتاب به همت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ، دبیرخانه نظارت برکانون های فرهنگی هنری و کانون های شهدای فکه و جامع با حضور مسئولین شهرستانی در محل فرهنگسرای اندیشه شهرستان گتوند افتتاح شد.

محمد علی اسدی رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ضمن خیر مقدم به حاضرین در این نمایشگاه اظهار داشت : این نمایشگاه کتاب شامل 2000 نسخه کتاب های مذهبی ، اجتماعی ، کودکان و نوجوانان ، غرفه مطبوعات و نمایشگاه آثار خوشنویسی و نقاشی از هنرمندان گتوند می باشد.

اسدی نیز گزارشی از اهدای کتاب به مرکز فرهنگی و هنری، مساجد و ادارات شهرستان که از سوی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اهدا گردیدیا حاضرین ارائه نمودند.

مهندس سید مجید صالحی فرماندار شهرستان گتوند ضمن تبریک به مناسبت هفته کتاب ،از اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گتوند بابت برپایی این نمایشگاه قدردانی نمودند خواستار برپایی نمایشگاه های بیشتر در طول فصول سال شدند

مهندس صالحی افزود: مشکلات جامعه ما این است که از کتاب وکتابخوانی فاصله گرفته ایم و اهمیت چندانی به آن نشان نمی دهیم ولی بلعکس در کشور های دیگر  به فرهنگ  کتاب وکتابخوانی اهمیت زیادی می دهند و در کشور ما نیاز به ترویج کتاب و کتابخوانی بیشتر می باشد.

صالحی افزود:  دستگاه های فرهنگی شهرستان می بایست از نویسندگان، نخبگان فرهنگی که در امور کتاب و کتابخوانی فعالیت دارند حمایت کنند.

وی افزود: در شهرستان گتوند فعالیت در سطح کتاب و کتابخوانی قابل تقدیر است و دراین شهرستان کوچک و کم جمعیت نخبگان قابل توجهی، درسطح کشور داریم که هائز اهمیت است  و باید از این نخبگان بخصوص در فرهنگ کتاب وکتابخوانی استفاده و تقدیر بعمل آید .

 یوسف علیدادی مولف کتاب  موانع و راهکارهای اجرای ارزشیابی مستمر در مدارس : ضمن تبریک بمناسبت هفته کتاب افزودند: مهم ترین آسیب جامعه ما پایین بودن سطح فرهنگ جامعه است و جامعه ای که سطح سواد و دانایی اش بالا برود سطح فرهنگ جامعه آن کشور نیز بالا می رود بنابراین نیاز است که سرانه مطالعات بالا برود و فقط به دنبال کتابهای تحصیلی و داشتن مدرک بالا نباید رفت.

وی افزود: موقعه ای سطح سواد جامعه بالا می رود که فرهنگ عمومی و سطح مطالعه آن جامعه بالا برود و نیاز است که ارگان های مختلف در زمینه های فرهنگی درطول سال اینچنین نمایشگاه هایی برپا کنیم و فرهنگ جامعه را بلا ببریم.

گفتنی است : این نمایشگاه تا یک هفته برای عموم برپا می باشد.

لطفاً عکس های بیشتر را در ادامه مطلب ببینید...



ادامه مطلب