رئیس شورای شهرستان از مردم و مسئولین شهرستان تقدیر نمود
تاريخ : 19 / 1 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

محمود بلیوند رئیس شورای اسلامی شهرستان گتوند ، طی متنی ازمسئولین و مردم فهیم شهرستان گتوند جهت زحمات فراوان در سال 1392 تشکر و قدردانی نمود .

متن این پیام به شرح زیر است :

بسمه تعالی

( خدمت بی منت به آحاد مردم را نعمت الهی برای مسئولان کشور میدانم ) مقام معظم رهبری

سال 1393 را به مسئولان خدمتگذار و ولایتمدار شهرستان شهید پرور گتوند تبریک عرض می کنم.

بر خود لازم میدانم بعنوان عضوی از شورای شهرستان گتوند از زحمات و حمایت های دلسوزانه پدر معنوی شهرستان حضرت حجه السلام و المسلمین علوی اصل امام جمعه محترم شهرستان ، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی حجه اسلام و المسلمین سادات ابراهیمی ، فرماندار محترم ، معاون محترم فرماندار ، بخشداران بخش مرکزی و عقیلی و مدیران سایر ادارات شهرستان به پاس یک سال تلاش بی وقفه تشکر کنم .

و در پی این تشکر از سایر مسئولین شهرستان از طرف شورای شهرستان ، و شورای شهرهای گتوند ، ترکالکی ، سماله ، صالح شهر ، جنت مکان ، و شورای بخش مرکزی و عقیلی انتظار داریم در سال 93 که به گفته مقام معظم رهبری سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است ، در کنار شوراهای شهرها و روستاها به مردم نجیب و شریف شهرستان گتوند و حومه خدمت مطلوب تر ارائه دهیم .

و بتوانیم آن رسالتی که خدمت کردن به مردم است را به نحو شایسته ارائه دهیم ، تا بتوانیم رضای خلق که همانا رضایت خداوند متعال می باشد را فراهم نمائیم .

در پایان لازم میدانم به فرامین مقام معظم رهبری همه مسئولین و شورای شهرها و روستاها پیرو نامگذاری سال 93 بنام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی تلاش کنیم و به نوبه خود زمینه ساز محقق شدن این شعار باشیم .

من ا... التوفیق

محمود بلیوند

رئیس شورای اسلامی شهرستان گتوند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: