خرید تضمینی سیب‌زمینی و پیاز از کشاورزان گتوند
تاريخ : 15 / 8 / 1391برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سادات ابراهیمی با تاکید بر اینکه متولی اصلی خرید تضمینی محصول سیب زمینی و پیاز نیز مشخص شده است، خاطر نشان کرد: سازمان تعاون روستایی متولی اصلی خرید تضمینی این محصولات است. به گفته وی، قرار است محصول سیب‌زمینی و پیاز به نرخ تضمینی به سازمان تعاون روستایی تحویل داده شود که 50 درصد قیمت تعیین شده از اعتبارات داخلی این سازمان پرداخت می‌شود.
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی افزود: 50 درصد باقیمانده از قیمت خرید تضمینی قرار است با مصوبه‌ای از سوی دولت قابل پرداخت است. سادات ابراهیمی با تاکید بر حمایت از بخش کشاورزی، خاطر نشان کرد: باید از کشاورزان با خرید تضمینی و قیمت‌گذاری کارشناسی محصولات حمایت شود و در این نمایندگان و مسئولان دستگا‌ه‌های متولی همه تلاش خود را به کار می‌گیرند. استان خوزستان به دلیل سطح زیر کشت فراوان محصولات پیاز و سیب‌زمینی تا حد زیادی با مشکل خرید تضمینی محصولات مواجه است.

به گزارش اداره تعاون روستایی خوزستان، امسال پنج هزار و 703 هکتار از زمین‌های استان به کشت سیب زمینی و چهار هزار و 500 هزار هکتار به کشت پیاز اختصاص یافته است و پیش بینی می‌شود از این مزارع 196 هزار تن سیب زمینی و 170 هزار تن پیاز برداشت شود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: