اعضای شورای اسلامی شهرک حمزه استعفا دادند
تاريخ : 6 / 2 / 1393برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

دزفول - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهرک حمزه از توابع بخش چغامیش دزفول از استعفای دسته جمعی پنج نفر اعضای این شورا خبر داد.

  ˈ حجت الله خواجویˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:اعضای شورای اسلامی شهرک حمزه از توابع بخش چغامیش دزفول در اعتراض به عدم رسیدگی مسوولان به وضعیت اعطای زمین و مشکل مسکن اهالی این شهر استعفا دادند.

وی افزود:با توجه به اینکه از سال 1362 خانوارهای این شهرک از محل اجدادی خود به محل فعلی منتقل شدند و نیاز به دریافت زمین برای ساخت و ساز داشتند تا کنون پیگیری های فراوانی در این خصوص انجام شد ولی هنوز به نتیجه نرسیده است.
خواجوی اظهار داشت:اهالی حمزه از توابع بخش چغامیش دزفول با 600 خانوار متقاضی 450 پلاک زمین هستند و تا کنون نامه نگاری هایی با بخشداری ،شرکت کارون و فرمانداری دزفول انجام شده و در جلسات مختلف این موضوع مطرح شده است و بر خلاف حمایت های پاپی زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی نتیجه ای حاصل نشد.
رییس شورای شهرک حمزه گفت:شرکت کارون با 24 هزار هکتار زمین توانایی اعطای زمین به اهالی شهر را دارد ولی با توجه به اینکه در سه ماه گذشته شش مدیر عامل این شرکت عوض شده هیچ کدام از مدیران همکاری لازم در این خصوص با اعضای شورا نداشته اند.
وی افزود:از سال 1382 تاکنون هیچ گونه زمینی به اهالی حمزه واگذار نشده و مردم با مشکل مسکن روبرو هستند.
استعفای اعضای شورای اسلامی شهرک حمزه به بخشداری و فرمانداری دزفول ارسال شده و تاکنون پاسخی در این خصوص دریافت نشده است.
بخشدار چغامیش دزفول در این خصوص حاضر به پاسخگویی نشد.ک/3



نظرات شما عزیزان:

مجتبی
ساعت22:37---9 ارديبهشت 1393
پ سیییییییییچ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: