خاکستر کشت ‌و صنعت شوشتررا سیاه‌پوش کرد
تاريخ : 20 / 8 / 1391برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

خبرگزاری فارس: خاکستر سوخته‌های باقیمانده نیشکر کشت و صنعت‌های شوشتر خیابان‌های شهر شوشتر و شهرهای اطراف از جمله صالح شهر را سیاه‌پوش کرد .

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، خاکستر سوخته‌های نیشکرهای کشت و صنعت‌ها در سطح شهرستان شوشتر و حومه برای مردم این شهرستان مشکل آفرین شد. بر اساس این گزارش، خاکسترهای متصاعد شده از کشت و صنعت کارون شوشتر که در فاصله پنج کیلومتری شهرستان شوشتر واقع شده است همه خیابان‌های شهر شوشتر را متاثر کرده است. بر این اساس، آسمان شهرستان شوشتر و خیابان‌های شهر همگی مملو از دوده‌هایی است که به دلیل نزدیکی این کشت و صنعت به این شهرها خیابان‌ها و حیاط منازل را سیاه‌پوش کرده است. شهردار شوشتر در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در شرایط کنونی شهرداری شوشتر تنها باید تاوان فعالیت کشت و صنعت‌های حاشیه شهر را در بخش خدمات شهری بدهد و در این باره نیز هیچ نهادی حاضر نیست به مشکلات شهرداری شوشتر رسیدگی کند.

آرش دُر با تاکید بر اینکه این کشت و صنعت‌ها از لیست آلایندگی‌ها خارج شده‌اند، تاکید کرد: کشت و صنعت‌های حاشیه شهر شوشتر از لیست دستگاه‌های آلاینده خارج شده‌اند و این حادثه خود جای تاسف است.

وی خواستار رسیدگی به این مشکل از طرف سایر دستگاه‌های خوزستان شد و افزود: باید در این باره دستگاه‌های مرتبط با محیط زیست اقدام کنند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: