فرماندار گتوند از اهدا اعضای دبیر جوان گتوندی که در سانحه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، خبر داد.

هوشنگ محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) -منطقه خوزستان- اظهار كرد: مرحوم محمد فتاحي، جوان 27 ساله فرهنگي و در منطقه انديكا دبیر ریاضی بود كه حدود 10 روز پيش در جاده انديكا هنگام عزیمت به محل خدمت، دچار سانحه شد.

وي ادامه داد: در این حادثه، خودروی پراید حامل دبیر جوان، با کوه برخورد کرد که راننده خودروي پرايد جان سالم به سر برد ولي محمد فتاحي بر اثر شدت صدمه، به كما رفت كه دو روز پيش در بيمارستان مسيح دانشوري تهران مرگ مغزي وي اعلام شد. خانواده مرحوم فتاحي نيز تصميم به اهداي اعضاي بدن فرزند خود گرفته و كار خداپسندانه‌اي را انجام دادند.

فرماندار گتوند افزود: مرحوم فتاحي به عنوان يك معلم با رفتن خود درس ارزشمندي به همه داد و خود و خانواده‌اش نيز با اين اقدام بزرگ به يك الگو تبديل شدند.

محمدپور اظهار كرد: با توجه به حساسيت استاندار در خصوص ارتقاي ايمني راه‌ها در استان، لازم است كه در اين زمينه سطح ايمني جاده‌ها در كنار فرهنگ رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي ارتقا یابد و به طور جدي در اين زمينه عمل شود.

محمدپور اظهار كرد: در كنار همه اين موضوعات و مسایل همه انسان هستيم و براي كمك به يكديگر بايد انسانيت خود را نشان دهيم. وقتي بتوانيم بعد از مرگ هم نجاتگر جان همنوعان خود باشيم چرا نبايد دست به همان اقدامي بزنيم كه خانواده مرحوم فتاحي و بسياري از خانواده‌هاي ديگر زدند و اعضاي بدن فرزند خود را اهدا كردند. اين خانواده‌ها و افراد همه الگو هستند و بايد به آنها بهاي بيشتري داد.

وي گفت: نهادينه‌سازي اين فرهنگ با آگاهي دادن به خانواده‌ها و تبليغات مناسب امكانپذير خواهد بود.

فرماندار گتوند در پايان اظهار كرد: پيكر مرحوم محمد فتاحي روز گذشته در شهر گتوند با حضور جمع كثيري از مردم و همكاران فرهنگي اين جوان به خاك سپرده شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: