فعالیت در عرصه خبری، راه رفتن در "میدان مین" است
تاريخ : 7 / 7 / 1393برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا
*عضو هیئت تحریریه شوشترنامه و فعال اجتماعی گفت: فعالیت در عرصه خبر راه رفتن در میدان مین است و کار خبرنگاری بسیار دشوار و زیان آور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شوشترنامه، حسن نارنج پور در مراسم رونمایی از طراحی جدید پایگاه خبری تحلیلی شوشترنامه اظهار کرد: باعث مباهات است که شوشترنامه در عرصه اطلاع رسانی در استان خوزستان نقش بسیار خوبی ایفا می کند و در اقیانوس مواج اطلاع رسانی قطره ای به شمار می آید.
وی افزود: شوشترنامه از رسانه های محلی تاثیرگذار است و این مسئله را به مدیر و دست اندرکاران این رسانه تبریک می گویم و باید در راستای تقویت این رسانه تلاش کرد.
نارنج پور تاکید کرد: رسانه باید با مسئولان در تعامل باشد و برعکس نیز باید مسئولان با رسانه در تعامل باشند و در این زمینه هر دو طرف باید سعه صدر داشته باشند.
این فعال اجتماعی خاطر نشان کرد: برخی مسئولان هنوز توسعه نیافته اند و نمی دانند که رسانه ها رکن اساسی اطلاع رسانی و دموکراسی به شمار می آیند و باید حضور و وجودشان را ارج نهاد.
وی افزود: فعالیت رسانه ها از نگارش تومارهای متعدد و شکایت ها و تجمع ها و.. بیشتر تاثیرگذار هستند و به این دلیل باید به رسانه ها اهمیت بیشتری داد و توجه به این بخش بسیار نیاز است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: