روابط عمومی فرمانداری ها به رسانه ها اطلاع رسانی کنند
تاريخ : 21 / 8 / 1393برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش خوزنیوز، عبدالحسن مقتدایی پیش از ظهر امروز در استانداری خوزستان ضمن تاکید بر تعیین مشاور متخصص برای فرمانداران شهرستان ها اظهار داشت: این مشاوران می توانند در کسوت سخنران شورای اداری شهرستان نیز قرارگیرند.

وی افزود: فرمانداران شهرستان های مختلف نقاط اشتراک شهرستان خود را از نظر مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی پیدا کنند و در هر زمینه یک فراکسیون تشکیل دهند؛ به عنوان نمونه مباحث میراث فرهنگی و گردشگری دو شهرستان با یکدیگر پیگیری شود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: هریک از معاونت های پنجگانه استانداری باید با فرمانداری های شهرستان ها مسائل مشترک را دنبال کنند، مثلا معاونت برنامه ریزی در مسائل اقتصادی فرمانداری ها و معاونت سیاسی با مسائل اجتماعی و NGOها مشارکت داشته باشد.

مقتدایی گفت: پلی باید بین روابط عمومی فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی و اصحاب رسانه برقرار باشد تا اطلاعات صحیح به مردم داده شود و افراد از یک موضوع برداشت های متفاوت نکنند.

وی یادآور شد: تابحال همکاری خوبی میان روابط عمومی فرمانداری ها و اصحاب رسانه برقرار بوده و همین روابط خوب باعث ایجاد فضای خبری مثبت در جهت احقاق حقوق مردم در استان گردیده است.

استاندار خوزستان افزود: هرچه اطلاعات کامل تری به رسانه ها داده شود بهتر است و قلم اصحاب رسانه نیز اهل انصاف است؛ تقویت بخش خبری و اطلاع رسانی موجب اطلاع رسانی مجموعه های خبرساز و خبررسان در سطح ملی می گردد.

مقتدایی خطاب به فرمانداران تاکید کرد: نباید افراد مسئول در بخش روابط عمومی را از میان کم سواد برگزیده شوند و اگر یک مسئول روابط عمومی قوی ندارید خود باید وظایف آن را برعهده گیرید و از هر راهی که می دانید فضای خبری را ایجاد کنید.

وی افزود: در نتیجه اطلاع رسانی مناسب، برداشت همگان از موضوعی واحد، واحد خواهد بود و حقوق مردم تضییع نمی شود.

استاندار خوزستان گفت: در ثبت جهانی آثار باستانی شوش، با محوریت فرمانداری؛ معاونت های استانداری دست به دست هم دادند و اینک دیگر وقت آن است که خود شهرستان شوش خبر تولید کند.

مقتدایی افزود: هر 27 فرمانداری استان در 27 نقطه باید اطلاع رسانی مناسب را با رسانه ها داشته باشند و اکنون در زمینه های مختلفی از جمله طرح 550 هزار هکتاری، تامین منابع آب و توسعه منابع کشاورزی در خوزستان کار انجام می شود و نباید بگذاریم با برخورد یک فرد موفقیت بچه های استان زیر سوال برود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: