امام جمعه موقت گتوند : ما انتظار بیشتری از طلاب شهرستان داریم
تاريخ : 13 / 10 / 1393برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

عباس حسنیحجت الاسلام عباس حسنی امام جمعه موقت گتوند در خطبه های نماز جمعه اشاره به بیست سومین اجلاس سالیانه نماز کرد وگفت : تا بحال تلاش های زیادی صورت گرفته هم در مدارس هم دانشگاه ها هم نمازخانه بین راهی اما رهبر انقلاب در سخنان خود در این باره تاکید کردند که باید در ترازوی نگاه واقع بینانه به مسئله بنگریم.ببینیم آثار این تلاش ها در رفتار نماز گزاران به چه شکل بوده ، اقدامات مسولین را نگاه کنیم ، وضعیت نماز در مدارس و دانشگاه ها  را بررسی کنیم و ضعف ها را بشناسیم.

وی تصریح کرد برگزاری اجلاس و همایش خوب است اما نباید در همین دو روز خلاصه شود و باید مشکلات را بررسی و در جهت رفع آنها تلاش کنیم.وی گفت یکی از مشکلات شهرستان گتوند در این زمینه نبود روحانی است که مراجعات زیادی هم به ما شده و ما انتظار بیشتری از طلاب شهرستان داریم و از آنها می خواهیم تا در منطقه حضور داشته باشند.

خطیب نماز جمعه به سالروز ازدواج حضرت محمد(ص) با حضرت خدیجه اشاره کرد و افزود برطرف کردن موانع ازدواج جوانان یک امر ضروری است.مسولین و مردم در جهت آسان کردن ازدواج جوانان برنامه ریزی کنند ، بانک ها هم همکاری لازم را برای پرداخت وام ازدواج انجام دهند تا این امر برای جوانان آسان شود.

امام جمعه به معیار های غلط جامعه در امر ازدواج پرداخت و گفت توجه به ایمان شخص در این امر مهم است زیرا ایمان نقطه پایداری زندگی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: