از مدیر کل میراث فرهنگی استان میخواهم به جد و به سرعت مدیر جدید میراث فرهنگی گتوند را معرفی نماید

از مدیر کل میراث فرهنگی استان میخواهم به جد و به سرعت مدیر جدید میراث فرهنگی گتوند را معرفی نماید

گتوندنیوز : سید محمد سادات ابراهیمی : انجمن های مردم نهاد باید در گتوند تقویت بشود و مسولین و اصحاب رسانه در این خصوص باید پیگیری کنند .

سید محمد سادات ابراهیمیسید محمدسادات ابراهیمی نماینده مردم گتوند و شوشتر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگار گتوند نیوز در خصوص بحث گردشگری شهرستان و تپه باستانی چغا  و فضای بد آن که اکنون محلی برای چرای گوسفندان و فضای مناسبی برای کشیدن قلیان تبدیل شده گفت با قولی که مدیر کل میراث فرهنگی استان داده اند قرار است این اداره در شهرستان مجددا آغاز بکار کند تا دیگر شاهد تخریب آثار باستانی با قدمت و باارزش شهرستان نباشیم .

سادات ابراهیمی گفت : متاسفانه پس از مدتی از راه اندازی اداره ی میراث فرهنگی در گتوند مسوول آن بازنشسته شد و بحث فرد جایگزین مطرح شد و از آنجایی که میراث فرهنگی در بحث نیرو انسانی دچار مشکل است متاسفانه این اداره هنوز راه اندازی نشده است .

وی در ادامه تصریح کرد : تشکیل نشدن اداره ی میراث فرهنگی شروعی برای تخریب آثار باستانی است و در عین حال از طریق همین رسانه از مدیر کل میراث فرهنگی استان می خواهم که به جد و سرعت مدیر جدید اداره ی میراث فرهنگی گتوند را معرفی نماید .

وی گفت : انجمن های مردم نهاد باید در گتوند تقویت بشود و مسولین و اصحاب رسانه در این خصوص باید پیگیری کنند و همچنین با عده ای از جوانان خوش ذوق و صاحب نظر ، همانند سایر شهرستان ها انجمن دوست داران میراث فرهنگی تشکیل بشود و بنده و فرماندار جدید هم حمایت خواهیم کرد و خود مردم هم باید در صحنه بیایند و از تخریب این آثار جلوگیری کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: