این هفته دیگر به عنوان امام جمعه برای ایراد خطبه نخواهم آمد
تاريخ : 8 / 11 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

این هفته دیگر به عنوان امام جمعه برای ایراد خطبه نخواهم آمد

حجه الاسلام عباس حسنی : بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردیم با این وجود به احتمال زیاد جمعه این هفته در شهرستان گتوند نماز وحدت خوانده خواهد شد.

حجه الاسلام عباس حسنی گتوندحجت الاسلام عباس حسنی در گفت و گو با خبرنگار گتوند نیوز در خصوص ماندن یا نماندن در سمت امام جمعه ای شهرستان گتوند گفت : از قم به بنده اطلاع داده اند که به عنوان امام جمعه دیگر نمی توانید فعالیت کنید ،  دلیل های زیادی دارد که به علت حساسیت بحث از ذکر این مباحث خودداری می کنم و به این نکته اکتفا می کنم که به من گفته شده که سطح تحصیلاتتان پایین است ، در صورتی که برای امام جمعه شدن سطح تحصیلات تا پایه ۱۰ نیاز است که بنده امتحانات ترم اول این پایه را نیز گذراندم.

وی گفت در خصوص برپایی نماز جمعه این هفته با من بسیار تماس گرفته شده ، هم از طرف مسولین و هم از طرف طلاب و مردم تا این هفته هم به عنوان امام جمعه به فعالیت خودم ادامه دهم ولی کسی که در این فکر نیست که بنده ۶ ماه به این صورت این مسولیت را با تمام مشکلات و سختی ها قبول کردم و آن را اجرا کرده ام ولی این هفته دیگر به عنوان امام جمعه برای ایراد خطبه نخواهم آمد و به احتمال زیاد جمعه این هفته در مصلای امام خمینی شهرستان گتوند نماز وحدت خوانده خواهد شد.

حسنی در ادامه افزود در خصوص دوران فعالیت خود در این ۶ ماه تصریح کرد: بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردیم اکنون هم از تمامی مردم و کسانی که به بنده محبت داشته اند و از من حمایت کردند کمال تشکر و قدردانی را دارم  و از گفتن برخی مطالب خود داری می کنم چون مسائل و مشکلات شهرستان بسیار زیاد است و من هم آرزو دارم تا یکی از طلاب شهرستان که دلسوز مردم و شهرستان باشد به عنوان امام جمعه انتخاب شود و مسائل گتوند را حل  کند.

حجت الاسلام عباس حسنی بعد از حجت الاسلام علوی اصل انتخاب شدند و در این ۶ ماه به عنوان امام جمعه موقت شهرستان گتوند مشغول فعالت بودند و مردم گتوند اصرار زیادی بر امام جمعه شدن ایشان داشتند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: