این انقلاب صاحب دارد و صاحب آن کسی جز امام زمان نیست
تاريخ : 14 / 11 / 1393برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

این انقلاب صاحب دارد و صاحب آن کسی جز امام زمان نیست

گتوندنیوز : فرمانده سپاه ناحیه گتوند: دستاورد کشور بعد از انقلاب ، استقلال کشور بوده که در زمان قبل از انقلاب این استقلال را نداشتیم و اکنون ما هر چه داریم از بعد از انقلاب داریم

سرهنگ مجید کنگریسرهنگ مجید کنگری فرمانده سپاه ناحیه گتوند در گفتگو با خبرنگار گتوند نیوز گفت ما هم اکنون در آستانه دهه فجر هستیم و باید این ایام الله را جشن بگیریم تا مردم بدانند که قبل از انقلاب چه مشکلات و ناخوشی هایی بوده و بعد از انقلاب چه برکت هایی هست و بر همه مردم و بخصوص جوانان لازم است تا کتاب های تاریخ را بخوانند و مهمتر از آن به تاریخ زنده ای مثل رزمندگان و انبازان توجه کنند و  استفاده نمایند.

سرهنگ کنگری در ادامه افزود دستاورد کشور بعد از انقلاب ، استقلال کشور بوده که در زمان قبل از انقلاب این استقلال را نداشتیم و تحت الحمایه غرب بودیم و اکنون ما هر چه داریم از بعد از انقلاب داریم.

وی همچنین تصریح کرد : هم در زمان قاجار ، هم رضا شاه و هم محمد رضا شاه به کشور خیانت شد و الان به برکت انقلاب روز به روز این کشور در حال پیشرفت است و کشور ما در همه عرصه ها یکه تازی میکند و رهبر عزیز ما با قدرت  این انقلاب را به جلو هدایت می کند.

فرمانده سپاه گتوند در ادامه بیان داشت : آزادی ما یک نعمت است و در این زمان کسی جرات تعدی به ما را ندارد در صورتی  که همسایگان ما بدون امنیت هستند و این نعمت بزرگی است که به وسیله نعمت بزرگ ولایت به ما ارزانی شده است .

سرهنگ کنگری در پایان تاکید کرد : ما باید این انقلاب را حفظ کنیم و همه باید بدانند که این انقلاب صاحب دارد و صاحب آن کسی جز امام زمان نیست و این حکومت امام زمان است و رهبر ما نائب امام زمان (عج) است و کسانی که این را نمی یپذیرند در قلبشان مرض وجود دارد و این انقلاب و حکومت ایران را امروز هیچکس نمی تواند نادیده بگیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: