حضور پررنگ مردم انقلابی صالح شهر در راهپیمایی 22 بهمن 93
تاريخ : 22 / 11 / 1393برچسب:, | 18 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

مردم همیشه در صحنه صالح شهر همزمان با سراسر کشور راهپیمایی 22 بهمن را از مقابل مسجد جامع این شهر با حضوری پر شور و با شعارهای کوبنده «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» آغاز کردند.

در این راهپیمایی مردم و مسوولان اعم از امام جماعت محترم صالح شهر ، سرهنگ کنگری فرمانده سپاه ناحیه ، حیدری پور بخشدار محترم مرکزی شهرستان ، مسولان شهری ، فرهنگیان، نیروهای انتظامی و بسیجیان و بانوان و دانش آموزان حضوری پر شور و گسترده را در یوم الله 22 بهمن از خود به منصه ظهور گذاشتند.
مردم همیشه در صحنه و حاضر صالح شهر با حضور گسترده و با شکوه خود امروز به صحنه آمده بودند تا نشان دهند که همیشه و در تمامی عرصه ها حامی انقلاب اسلامی و اهداف والای امام راحل هستند.

در ادامه این راهپیمایی و عبور از مسیرهای از قبل مشخص شده در مسجد جامع صالح شهر جمع شدند و  ادامه مراسم در این مکان مقدس برگزار گردید .

سرهنگ کنگری سخنران مراسم با تقدیر و تشکر از مردم انقلابی و ولایتمدار صالح شهر و حضور پررنگ و همیشه این مردم از انقلاب تا کنون گفت : امام دین را به عنوان کارآمدترین نظام فکری، فرهنگی و اجرایی می‌دانست و می­‌خواست کشور بر اساس آموزه­‌های دینی اداره شود.

وی حضور مردم خوزستان و صالح شهر در راهپیمایی را با توجه به وجود شدید ریزگردها و گرد و غبار ستودنی دانست و افزود: مردم با اینکه شرایط آب و هوایی مساعد نیست، اما با ایمان، عشق، اراده و وفای به عهد در این راهپیمایی حضور یافتند.

در ادامه این برنامه قطعه شعری انقلابی و زیبا از دانش آموزان مدرسه ریحانه به اجرا در آمد و همچنین قطعه شعری از منوچهر بهداروند عضو شورای راهبردی دکتر رضایی نیز در این زمینه خوانده شد .

در انتهای این مراسم قطعنامه توسط مجید علیزاده قرائت گردید .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: