3 راهی گتوند مجهز به تیم های امدادی در نوروز 94
تاريخ : 17 / 12 / 1393برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

محمد نصیری رئیس جمعیت هلال احمر گتوند در خصوص پایگاه امداد و نجات جاده ای گفت : با توجه به اینکه ما ضرورت دیدیم پایگاه امداد و نجات در سه راهی گتوند شوشتر – دزفول  را داشته باشیم و در ۱۰ تا ۱۵ سال گذشته حدود ۱۲۰ نفر تلفات جاده ای در مسیر این شهرستان یعنی از شهرک شرافت تا بعد از صالح شهر داشتیم به این دلیل ما این را یک نیاز ضروری دیدیم و پیگیری کردیم و اکنون یک سوله در شهرک صنعتی زده اند که بعنوان انبار امدادی است .

ما خواستیم از آن سوله دو منظوره استفاده کنیم ولی فاصله آن با جاده ۷۰۰ متر بود و ما پیشنهاد دادیم و جلسه ای با مهندس میرزا پور مدیر عامل کشت و صنعت کارون برگزار شد و ایشان قول مساعد دادند و با پیگیری هایی که فرماندار انجام دادند در نتیجه مقرر شد که یک هکتار زمین در خود سه راهی رو به روی جاده گتوند به هلال احمر واگذار شود که  این  امر قطعی شده است .

نصیری در ادامه افزود : قرار است که در کنار این یک هکتار زمین ، مقداری زمین دیگر در اختیار پلیس راه قرار و امداد جاده ای قرار گیرد تا  سه مجموعه امدادی به صورت دائمی در کنار هم قرار گیرند .

رئیس جمعبت هلال احمر گتوند تصریح کرد :  امکانات موجود در این پایگاه امدادی شامل : آمبولانس ، تیم های امدادی به صورت شیفت و به صورت دائم ، تلفن ۱۱۲ جهت خدمات رسانی به مسافران و شهروندان محترم میباشد.

وی در پایان گفت : این زمین به هلال احمر استان به عنوان یکی از پروژه ها معرفی خواهد شد که در آینده ساختمان ان بنا خواهد شد و در کنار آن یک اسکان اضطراری هم بنا خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: