پیام تبریک و تسلیت عباس نوری به مناسبت شهادت سردار حاج هادی کجباف
تاريخ : 2 / 2 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

بسم الله الرحمن الرحیم

" فرحین بما اتاهم الله من فضله و یستبشرون بالذین لم یلحقوا بهم من خلفهم الا خوف علیهم و لا هم یحرنون "

در حالی که خدا به آنچه از بخشش و احسان خود به آنان عطا کرده شادمانند، و برای کسانی که از پی ایشانند و هنوز به آنان نپیوسته اند(و سرانجام به شرف شهادت نایل می شوند) شادی می کنند، که نه بیمی بر آنان است و نه اندوهگین می شوند.

(سوره آل عمران آیه 170)

بار دیگر ردای آسمان شهادت بر قامت یکی دیگر از سربازان روح الله (ره) و از دلدادگان امام خامنه ای (حفظه الله) آراسته شد تا جاماندگان از قافله شهادت را قرین سوز و حسرتی دیگر نماید.

سردار حاج هادی کجباف، برادر عزیزم، همرز پدر جانبازم و از فرماندهان دفاع مقدس که سالها بی تاب وصل به جوار رحمت الهی بود سرانجام به آرزوی دیرینه اش رسید و در کنار همسنگران شهیدش آرام گرفت.

این فرمانده شجاع، مخلص و ولایت پیشه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نقش آفرینی و رشادت های وی در دوران دفاع مقدس برای مردم غیرتمند ایران اسلامی ماندگار و الهام بخش نسل های امروز و فردا خواهد بود، سرانجام مزد مجاهدت های شبانه روزی و مخلصانه خود را گرفت.

 این جانباز دوران دفاع مقدس از اولین نیروهای داوطلبی بود که پس از هجوم تکفیری ها به حرم اهل بیت (ع) در سوریه به میدان نبرد رفت و با تلاش وصف ناپذیرش ضربات سنگینی بر پیکر تروریست ها وارد کرد تا نام و یاد خود را در زمره مدافعان حرم ثبت کند و با شهادتش ما را در سوگی دیگر نشاند که به صحیفه افتخارات این مرز و بوم آذین شده از رشادت های این غیور مردان.

اینجانب عروج این سردار والا مقام را به مقام معظم رهبری، مردم استان خوزستان به ویژه مردم شهرستان های شوشتر و گتوند و خاندان شهیدان کجباف تبریک و تسلیت عرض می نمایم. و امید دارم حضرت حق روح پر فتوح آن شهید عزیز را با مولا و مقتدایش حضرت امیرالمومنین امام علی(ع) محشور و به خانواده محترم صبر و شکیبایی توام با عزت، سعادت و پاداش صابرین عنایت فرماید.

 عباس نوری



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: