تاريخ : 5 / 2 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

حجت الاسلام داورنیا امام جماعت صالح شهر در گفت ‌وگویی با شاهد صالح شهرگفت : با توجه به فرا رسیدن مراسم معنوی اعتکاف و با اشاره به برگزاری این مراسم در صالح شهر ، ثبت نام برای شرکت در این مراسم معنوی از امروز 5 اردیبهشت در محل پایگاه بسیج خواهران ام سلمه آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در صالح شهر تا آخر این هفته ادامه دارد ، بیان کرد: امسال این مراسم معنوی همانند سال های گذشته در مسجد جامع واقع در خیابان اصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار می‌شود .

حجت السلام داور نیا تصریح کرد: برگزاری مراسم اعتکاف فرصتی بسیار مناسب برای تقویت باورها و اعتقادات دینی افراد به ویژه نسل نوجوانان و جوانان می باشد و یکی از ویژگی های منحصر به فرد اعتکاف این است که قشر غالب شرکت کننده در آن جوانان هستند و چون فضای کار فرهنگی در جوانان بالاتر و مؤثرتر است، باید از این فرصت طلایی نهایت استفاده صورت گیرد.که ان شاء الله با حضور خود همانند سالهای گذشته بتوانیم به این مهم دست یابیم .

امام جماعت محترم صالح شهر در پایان افزود : امسال مراسم اعتکاف همزمان با سراسر کشور از 12 تا 14 اردیبهشت ماه در شهر صالح شهر برگزار میگردد.



نظرات شما عزیزان:

حمید
ساعت11:13---10 ارديبهشت 1394
باسلام

چرا اعتکاف تو شهر ما همش خواهران .چرا برادران نوجوان وجوان را تو این ثواب الهی دعوت نمکنین .اخه من خیلی دوست دارم .وقتی میگم اعتکاف همسن وسالهای من میگن مگه دختری.فکر میکنن فقط دخترا باید برن


حمید
ساعت11:12---10 ارديبهشت 1394
باسلام
چرا اعتکاف تو شهر ما همش خواهران .چرا برادران نوجوان وجوان را تو این ثواب الهی دعوت نمکنین .اخه من خیلی دوست دارم .وقتی میگم اعتکاف همسن وسالهای من میگن مگه دختری.فکر میکنن فقط دخترا باید برن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: