تاريخ : 13 / 2 / 1394برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گتوند از متصل شدن کتابخانه ی شهید علیجان امامی شهرستان گتوند به سامانه اینترنتی سامان خبر داد .

ابوذر اکبری نیا رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گتوند در گفتگو با خبرنگار گتوندنیوز در این باره اظهار داشت : با پیگیری های انجام شده و با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان ، کتابخانه ی شهید علیجان امامی به سامانه ی سامان متصل شده است و اعضاء و علاقمندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این سامانه از خدمات و امکانات این سامانه استفاده نمایند .

اکبری نیا همچنین به امکانات این سامانه اشاره نمود و گفت : عضویت کتابخانه ای و در صورت تمایل عضویت سراسری ، امکان رزرو یا تمدید کتاب توسط عضو ، امکان جستجو در کتابخانه های عمومی و دیگر امکانات به روز که علاقه مندان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی این سامانه به آدرس www.samanpl.ir  مراجعه کرده و عضو شده و از امکانات و خدمات آن بهره مند شوند .

وی همچنین افزود : کتابخانه ی عمومی شهید علیجان امامی گتوند با دارا بودن بیش از ۲۰ هزار عنوان کتاب در دو شیفت صبح و عصر آماده ی ارائه ی خدمات به اعضا و علاقمندان می باشد .

لازم به ذکر است در شهرستان گتوند تعداد ۹ کتابخانه عمومی و یک کتابخانه ی مشارکتی فعال می باشد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: