دیدار شهردار و اعضاشورای اسلامی شهر بامدیرعامل کشت و صنعت کارون
تاريخ : 6 / 3 / 1394برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اعضا شورای اسلامی شهر به همراه مهندس رستمی شهردار محترم صالح شهر در مجموعه عظیم کشت و صنعت کارون حضوریافتند و ضمن دیدار با مدیرعامل محترم این مجموعه جناب مهندس میرزاپور در خصوص مسائل و مشکلات، بیکاری و اشتغال جوانان صالح شهر به گفتگو پرداختند.
در این دیدار آقای بنیادزاده ریاست محترم شورای اسلامی شهر خواستار جذب نیروهای جوان و تحصیل کرده صالح شهری در این مجتمع عظیم شدند.
همچنین در خصوص شایعات تخریب باغ مرکبات ۱۴۰ هکتاری با مدیرعامل کشت و صنعت صحبت شد که مهندس میرزاپور ضمن تایید این خبر به صرفه نبودن و نداشتن توجه اقتصادی این باغ را دلیل تصمیم خود مبنی بر تخریب و جمع آوری دانستند که شورای محترم شهر از آثار مخرب و زیان آور زیست محیطی در صورت تخریب این باغ و دیگر معایب این کار درآینده نزدیک برای شهر و مردم صالح شهر ایراد سخن نمودند و خواستار توقف این کار شدند.
همچنین شهردار و اعضا محترم شورا شهر طی دیدارهای جداگانه ای با مدیریت جهادکشاورزی و محیط زیست شهرستان گتوند در خصوص تخریب باغ مرکبات کشت و صنعت کارون داشتند که مسئولین ذی ربط قول پیگیری و حل این مشکل را تا حصول نتیجه را دادند.
جناب آقای بنیادزاده ریاست محترم شورای اسلامی شهر در پایان از مکاتبات متعدد این شورا با مراجع ذیصلاح از جمله نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی خبر دادند و خواستار حل این مشکل در اسرع وقت شدند.



نظرات شما عزیزان:

حسین گماری
ساعت1:08---9 خرداد 1394
سلام مهندس.. تشکر از جنابعالی به خاطر اطلاع رسانی و پیگیری مکرر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: