همه ما باید در حفظ و نگهداری از محیط زیست کوشا باشیم
تاريخ : 24 / 3 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

همه ما باید در حفظ و نگهداری از محیط زیست کوشا باشیم،  از گونه های جانوری محافظت کنیم ، با عوامل رشد روز افزون آلودگی هوا و تخریب محیط زیست مقابله کنیم.

ما  ومحیط زیست:

روز پنجم ژوئن روز جهانی محیط زیست نامیده شده.

بدلیل ضرورت و اهمیت موضوع محیط زیست روز پنجم ژوئن توسط مجمع عمومی سازمان ملل بعنوان روز جهانی محیط زیست نامگذاری شده است و علت اینکه این روز در تقویم همه ملت ها گنجانده شده ، این است که تلاشی همه جانبه برای آگاهی بخشی به جامعه در حفظ و حراست از محیط زیست صورت گیرد .

همه ما باید در حفظ و نگهداری از محیط زیست کوشا باشیم،  از گونه های جانوری محافظت کنیم ، با عوامل رشد روز افزون آلودگی هوا و تخریب محیط زیست مقابله کنیم.

در کشور ما از روز ۱۵ الی ۲۱ خرداد به عنوان هفته محیط زیست نام گزاری شده و در آموزه های دینی و مفاهیم اسلامی هم آمده است که حفاظت از محیط زیست وظیفه همگانی است چرا که متعلق به نسل های آینده است همانطور که طبیعت همه منابع و سرمایه های خود را به ما ارزانی داشته است ما نیز وظیفه داریم به قانون و طبیعت احترام بگذاریم.

در جامعه امروزی ما قطع بی رویه درختان ، به هدر دادن آب ومنابع آبی ، تخریب جنگل ها و مراتع موجب تهدید محیط زیست گردیده است و ما در قبال نسل های آینده مسولیم و باید از این منابع به گونه ای استفاده و مدیریت کنیم تا نسل های آینده نیز بتوانند بدون مشکل و دغدغه و تهدید از این منابع استفاده بهینه نمایند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: