دعوت از عموم مردم شریف صالح شهر جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس
تاريخ : 18 / 4 / 1394برچسب:, | 15 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

امین دادور عضو محترم شورای اسلامی صالح شهر از مردم همیشه در صحنه صالح شهر دعوت نمود تا در راهپیمایی روز قدس شرکت نمایند . 

امین دادور در پیامی ضمن قبولی طاعات و عبادات مردم شهید پرور صالح شهر و همچنین تسلیت بمناسبت شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) و لیالی قدر ، از مردم خواست تا با شرکت در این راهپیمایی خشم و انزجار از رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی را اعلام دارند . 

دادور عضو محترم شورای صالح شهر در ادامه گفت : اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم شریف صالح شهر ،  در آستانه‌ی روز جهانی قدس از عموم مردم دعوت می نمایم ضمن حضور و مشارکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، به تبعیت از فرامین حضرت امام و رهبر معظّم انقلاب اسلامی، بیزاری و برائت خود را از صهیونیسم، آمریکا و هم‌پیمانان آن‌ها اعلام و عهد خود را با آرمان آزادسازی سرزمین های اسلامی به ویژه سرزمین قدس و فلسطین تجدید فرمایند.

دادور در پایان افزودند امید است آن چنان که مقام معظّم رهبری فرمودند: "روز قدس را و همه‌ی این ایام حساس را که لیله القدر تاریخ اسلام است ، به بیداری و هشیاری بگذارنیم تا مطلع‌الفجر نجات ملت‌های مسلمان و مخصوصاً ملت شجاع و مظلوم فلسطین، دست از تلاش نکشیم". 

 

 



نظرات شما عزیزان:

سلام
ساعت6:51---19 تير 1394
سلام عرض تشکر از شما شورای همیشه درصحنه شهر صالح شهر امید است همیشه سربلند باشید و پشتیبان وحامی این مردم همیشه در صحنه باشید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: