تقدیر بخشدار مرکزی شهرستان گتوند از حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس
تاريخ : 20 / 4 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

*جهانگیر حیدری بخشدار مرکزی گتوند: روز قدس نمایش وحدت ملت بزرگ ایران است و ما با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس نشان خواهیم داد که تهدید نظامی و تحریم های بیگانگان هیچ اثری در اراده ملت ایران ندارد و همچنین نشان خواهیم داد که همچنان در مقابل استکبار ایستاده ایم و با تجدید بیعت با آرمان های امام و رهبری دشمنان داخلی و خارجی را ناکام می گذاریم.

*جهانگیر حیدری بخشدار مرکزی گتوند: با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس و تجدید بیعت با آرمان های امام و رهبری ، دشمنان داخلی و خارجی را ناکام بگذاریم .

*جهانگیر حیدری بخشدار مرکزی گتوند: با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس ، نشان خواهیم داد که تحریم های بیگانگان ملت ما را مقاومتر می کند .

*جهانگیر حیدری بخشدار مرکزی گتوند: همچون گذشته ، همپای ملت سلحشور ایران ، در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهیم کرد .

*جهانگیر حیدری بخشدار مرکزی گتوند: ثواب حضور در راهپیمایی روز قدس را به روح امام هدیه می دهیم .

جهانگیر حیدری پور بخشدار مرکزی شهرستان گتوند در پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم فهیم گتوند در راهپیمایی روز قدس تقدیر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

آفرین باد بر شما که خیال خام و خواب بی‌تعبیر آمریکا و صهیونیست را آشفته ساختید و درخت تنومند اسلام را حیاتی دوباره بخشیدید و هوشیاری، حمایت و همبستگی خود را به مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف و همه آزادگان و مظلومان تاریخ به ثبت رسانده و ثابت کردید که فلسطین در دنیا تنها نیست.

بی تردید این حضور باشکوه و خروش انقلابی و دینی که در لبیک به ندای تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و در راستای پیروی از منویات مقام عظمای ولایت در سال  «دولت و ملّت، همدلی و هم‌زبانی» شکل گرفت.

بر خود وظیفه می دانم از آحاد ملت شریف ایران اسلامی و اقشار مختلف مردم بیدار و همیشه در صحنه شهرستان گتوند به خصوص  خانواده‌های معظم شهدا ، ایثارگران، مسئولین محترم و عشایرغیور که در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای تجدید بیعت با آرمانهای والای اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی ( ره ) و در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) ، به منظور حمایت از ملت مظلوم فلسطین با خلق حماسه عظیم دیگر در راهپیمایی روز قدس شرکت نمودند تقدیر و تشکر نموده و از خداوند منان، اقتدار و سربلندی روز افزون اسلام و مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران و نابودی رژیم صهیونیستی را مسئلت نمایم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: