سرمایه گذاران در زمینه گردشگری در گتوند حمایت می شوند
تاريخ : 1 / 6 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فرماندار گتوند با بیان ظرفیت های این شهرستان در زمینه گردشگری گفت:از سرمایه گذاران در طرح های گردشگری در شهرستان گتوند حمایت می شود.

به نقل از ایرنا سید مجید صالحی روز شنبه در نشست هماهنگی برنامه های هفته دولت افزود: شهرستان گتوند با دارا بودن منابع گوناگون از جمله ۱۵ کیلومتر ساحل رودخانه کارون ، آثار باستانی و بیشه زار از پتانسیل بالایی در زمینه صنعت گردشگری برخوردار می باشد لذا سرمایه گذارانی که تمایل به اجرای طرح های گردشگری در این زمینه ها را داشته باشند مورد حمایت قرار می گیرند.

وی همچنین به گرامیداشت هفته دولت به تشریح دستاوردهای دولت تدبیر و امید پرداخت و گفت: دولت دکتر روحانی در تمام عرصه های خارجی و داخلی گام های موثری در راستای رشد و پیشرفت کشور برداشته است.

صالحی هفته دولت را فرصتی برای تبیین دستاوردهای دولت از سوی دستگاههای اجرایی دانست و گفت:دولت در کنار کارهای مهمی که در عرصه سیاست خارجی و روابط بین الملل انجام داده در عرصه داخلی نیز در زمینه های اقتصادی ،عمرانی و فرهنگی خدمات ارزشنده ای ارائه کرده است.

وی از افتتاح ۱۳ پروژه آبرسانی ، بهسازی معابر و گازرسانی روستاها، آسفالت و اصلاح معابرشهری ، فضاهای ورزشی ،کتابخانه صالح شهر ، مسکن مهر و افتتاح آرامگاه دکتر قیصر امین پور در هفته دولت خبر داد و گفت این پروژه ها با اعتباری افزون بر ۶۵میلیارد ریال اجرا شده اند.

شهرستان گتوند با جمعیتی افزون بر ۷۴ هزار نفر در شمال خوزستان واقع شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: