تاريخ : 9 / 8 / 1394برچسب:, | 11 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

کسانی که در سوریه به دنبال صلح می گردند خود دستشان تا مرفق آلوده به خون است/حکم اعدام شیخ نمر یک سناریو عربستانی صهیونیستی است

گتوندنیوز: امام جمعه گتوند: مروز کسانی که برای حمایت از مردم سوریه مذاکره می کنند خود دستشان تا مرفق به خون مردم مسلمان و بی گناه آغشته است و همه می دانند که آبی از این شعله گرم نمی شود.

شاه ابادی

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی شاه آبادی امام جمعه گتوند گفت : زیاده خواهی های اسرائیلی ها تمام ندارد و این شهرک سازی ها نشان دهنده این امر و نقض قوانین بین المللی است و امروزه شاهد هستیم که چگونه در مقابل جوانانی که جز سنگ سلاحی ندارند می ایستند و آنها را می کشند.

حجت الاسلام و المسلمین شاه آبادی در ادامه افزود : امروز کسانی که برای حمایت از مردم سوریه مذاکره می کنند خود دستشان تا مرفق به خون مردم مسلمان و بی گناه آغشته است و همه می دانند که آبی از این شعله گرم نمی شود و کسی به عادل الحبیر پررو که امروز دنبال صلح در سوریه می گردد بگوید که ای بچه وهابی امروز در یمن و بحرین چه خبر است؟

وی همچنین تصریح کرد : دفاع و حمایت از مقاومت یکی از اصول اساسی انقلاب ما است و تمام برنامه های دشمنان برای ضربه زدن به مقاومت یک خیال خام است زیرا این جزو اصول تغییر ناپذیر انقلاب اسلامی می باشد.

خطیب نماز جمعه گتوند بیان کرد : صادر کردن حکم اعدام برای شیخ نمر روحانی مبارز شیعه در عربستان یک سناریو عربستانی صهیونیستی است و این ترس حاکمان سعودی را نشان می دهد و این حکام آلزایمری عربستان باید بدانند که خون های پاک شهدای شیعه استمرار قیام عاشورا است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: