فرمانده سپاه ناحیه گتوند : تا امروز مردم کوی شهید سلطانی در همه صحنه ها حضور داشته اند

فرمانده سپاه ناحیه گتوند : مردم کوی شهید سلطانی از سال ۱۳۶۱ در پی حمله هم جانبه رژیم بعثی به ایران از شهرستان های دشت آزادگان ، هویزه و بستان به این منطقه اعزام و سکونت پیدا کردند.

سرهنگ مجید کنگری فرمانده سپاه ناحیه گتوند گفت : مردم کوی شهید سلطانی از سال ۱۳۶۱ در پی حمله هم جانبه رژیم بعثی به ایران از شهرستان های دشت آزادگان ، هویزه و بستان به این منطقه اعزام و سکونت پیدا کردند.

کنگری در ادامه افزود : جمعیت کوی شهید سلطانی ۳ هزار نفر می باشد  که اکثر مردم آن به شغل کشاورزی مشغول می باشند و با توجه به فاصله  اندک با شهر گتوند جزئی از  این شهر محسوب می شود.

وی تصریح کرد : در سال ۱۳۶۵ بعد از آنکه رژیم بعث نتوانست در جبهه ها کاری از پیش ببرد به نیت بمباران سد گتوند به این منطقه آمدند و در کنار آن شهرک شهید سلطانی هم استقرار داشت که مردم را نیز بمباران کردند که در این حادثه ۱۲ نفر از مردم ما به شهادت رسیدند و ۲۲ نفر هم زخمی شدند.

فرمانده سپاه ناحیه گتوند بیان کرد : تا امروز این مردم در همه صحنه ها حضور داشته اند و کوی شهید سلطانی با داشتن مردمان خوب و مسجد و پایگاه فعال در سطح شهرستان جوانان خوبی را تربیت کرده اند و ما وحدت و همدلی آنان را با مردم گتوند می بینیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: