پیام بخشدار محترم مرکزی شهرستان گتوند بمناسبت 13 آبان
تاريخ : 14 / 8 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

بخشدار محترم مرکزی شهرستان گتوند در پیامی گرامیداشت یوم الله 13 آبان ، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تسخیر لانه جاسوی را به دانش آموزان و دانشجویان و مردم فهیم ایران اسلامی خاصه دانش آموزان شهرستان و مردم شهرستان گتوند تبریک گفت.

 متن این پیام بدین شرح است :

          امروز دانش‌آموزان باید سعی کنند تاریخ انقلاب اسلامیمان را و نقش وحدت بین خودشان و دانشگاهیان با روحانیون بیاموزید.

امام خمینی (ره)

روز 13 آبان، یادآور حوادث مهمی است که در شکل گیری انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار یعنی آمریکا از ایران نقش اساسی داشتند .

بی گمان، دانش آموزانِ آگاه و رشید ما در مبارزه با استکبار، همواره نقشی فعّال و فراموش ناشدنی ایفا کرده اند. این عزیزان بودند که در13 آبان ، به مردم مسلمان ایران، شور و شعور و عشقی دوباره بخشیدند. آنان از آینه ی احساس و شعور مردم انقلابی، غبار بر گرفتند و هویت مسلمانی، خود اتکایی و مبارزه با استکبار را به همگان آموختند. این نوجوانان دانش دوست بودند که با شعارهای توفنده و مشت های گره خورده، پایه های حکومت مزدور پهلوی را سست کردند و لرزه بر اندام زمام داران کاخ سفید انداختند. این جوانان و دانش آموز بودند که با قیام خویش، به مستضعفان آموختند که برای به دست آوردن حقوق از دست رفته ی خود، باید با ستم گران جهانی بستیزند. اینک، آن رشادت ها و حماسه آفرینی ها، ایجاب می کند که قشر دانش آموز ما، در مبارزه با استکبار، سهم مهمی بر عهده گیرند و هم چون گذشته از پیش گامان این قیام ملّی باشند.

بخشدار مرکزی شهرستان گتوند همچنین در آخر اشاره ای به تبعید حضرت امام خمینی (ره ) و تسخیر لانه جاسوسی نمودند و از دانش آموزان و جوانان خواست حمایت قاطعانه ای از منویات حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بنمایند .

با فرا رسیدن این روز بر خود لازم و واجب میدانم این روز را به تمامی دانش آموزان ایران اسلامی علی الخصوص دانش آموزان شهرستان گتوند و حومه تبریک و تهنیت عرض بنمایم و ان شاءالله 13 آبانی که برگ زرین  و بسان ستاره ای فروزان در آسمان میهن اسلامی میدرخشد ، این دانش آموزان ادامه دهنده راه و رشادت های آن بزرگواران  باشند .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: