معاون فرماندار گتوند بر نظارت مستمر بر عرضه کالا در بازار تاکید کرد و گفت: باید با متخلفان برخوردکرد

به گزارش سلام گتوند به نقل از فارس ، ناصر نوری‌خواه ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: برای کنترل قیمت‌ها باید نظارت‌ها به صورت مستمر بر بازار اعمال شود و در این باره باید اقدامات سریعی در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: در این ایام باید هیئت‌های مذهبی و نذورات مردمی مورد توجه و رسیدگی قرار گیرند و در بازار نیز باید نظارت‌ها به طور مستمر انجام شود تا مردم در تامین مایحتاج زندگی دچار مشکل نشوند.

نوری‌خواه همچنین با تاکید بر ضرورت تامین کالاهای اساسی شهروندان با اولویت ارزاق عمومی و کالاهای پر مصرف افزود: تامین اقلام مصرفی و مایحتاج زندگی مردم باید در اولویت قرار گیرد و هیچگونه کمبودی در عرضه این کالاها و خدمات به شهروندان نباید وجود داشته باشد.

معاون فرماندار گتوند همچنین خواستار همکاری ادارات در تحقق و ارتقای سطح رضایت‌مندی مردم در عرضه کالا و خدمات و مایحتاج ضروری شهروندان شد و خاطر نشان کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت برای افزایش کیفیت  نان و واحدهای نانوایی باید اقدامات لازم را انجام دهد و عرضه نان خانگی را نیز ساماندهی نماید.

نوری‌خواه تاکید کرد: در شهرستان گتوند نظارت‌های خوبی انجام شده است ولی باید در این باره تلاش کرد تا نظارت‌ها به صورت مستمر و دائمی باشد.



نظرات شما عزیزان:

سعیدمهدی پور از تهران
ساعت17:51---20 شهريور 1392
انتخاب شایسته شما راتبریک می گویم وبرایت توفیقات روزافزون ازخداوند متعال خواستارم به امید اینکه درپستهای بالاترشماراببینم ودرراستای عدالت علی (ع)گام برداری به کوری چشم دشمنان.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: