انتقاد امام جمعه محترم شهرستان گتوند از وضعیت نامناسب جاده های گتوند
تاريخ : 12 / 10 / 1394برچسب:, | 10 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

امام جمعه گتوند با انتقاد از وضعیت نا مناسب و حادثه خیز بودن جاده های این شهرستان گفت: توجه بیشتر مسوولان و دستگاههای اجرایی برای ایمن سازی جاده های شهرستان گتوند ضروری است.
حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی (ره) افزود: با وجود کمبود اعتبار با حداقل هزینه و انجام برخی اقدامات می توان از بروز حوادث ناگوار جاده ای در این شهرستان جلوگیری کرد.
خطیب جمعه گتوند همچنین با اشاره به طرح چهار بانده کردن جاده گتوند به جنت مکان خواستار نگاه ویژه اداره کل راه وشهرسازی خوزستان و مسئولان استانی نسبت به تسریع در اجرای این طرح و ایمن سازی سایر جاده های گتوند شد.
حجت الاسلام شاه آبادی در ادامه اظهار کرد: مسئولان باید در راستای توسعه و رشد شهرستان گتوند در زمینه های فرهنگی و عمران با وحدت و تعامل عمل کنند و به مطالبات مردم پاسخگو باشند.
وی همچنین نسبت به تک روی و اقدامات پراکنده از سوی برخی دستگاههای اجرایی در این شهرستان هشدار داد و گفت: تعامل در اجرای طرح ها و برنامه ها و نیز جذب اعتبارات از سوی همه دستگاههای اجرایی ضروری ست.
حجت الاسلام شاه آبادی وحدت ، تعامل و نیز انسجام و همگرایی مسئولان و دستگاههای اجرایی در راستای توسعه و رشد این شهرستان را خواستار شد.
امام جمعه گتوند با گرامیداشت 16دی ماه سالروز شهادت حماسی شهدای هویزه گفت: شهید علم الهدی و سایر شهدای 16 آذر مظلومانه به دست دشمن بعثی به شهادت رسیدند.
وی در فراز دیگری از خطبه های نماز جمعه به 17دی توطئه کشف حجاب رضاخانی درسال 1314 اشاره کرد و افزود: توطئه کشف حجاب با هدف طمع ورزی و تخریب باورهای دینی جامعه ایرانی صورت گرفت.
خطیب جمعه گتوند همچنین افزود: امروز سخت ترین هجمه ها از سوی دشمن علیه حجاب و عفاف در جامعه صورت می گیرد اما هرگز این توطئه های شیطانی به نتیجه نخواهند رسید.
شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت در شمال خوزستان قرار دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: