حجت الاسلام والمسلمین عباس حسنی: حکومت عربستان پا در راه بی بازگشتی گذاشته است

خون شیخ نمر تاج و تخت متزلزل خاندان آل سعود را نابود خواهد کرد/حکومت عربستان پا در راه بی بازگشتی گذاشته است

گتوندنیوز: حجت الاسلام والمسلمین عباس حسنی: حکومت عربستان پا در راه بی بازگشتی گذاشته که انتهای آن قطعاً سقوط و نابودی است.

عباس حسنیموضوع: شهادت شیخ نمر توسط آل سعود

نویسنده: حجت الاسلام والمسلمین عباس حسنی

قال الله تبارک و تعالی: وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران آیه ۱۶۹)

و هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و در نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

بار دیگر رژیم آل سعود با چراغ سبز امریکا و رژیم صهیونیستی، دست به جنایت دیگری زد و مدت کمی بعد از کشتن هزاران حاجی بی گناه، شیخ عدالت خواه آیت الله نمر باقر النمر را به شهادت رساند.

این خبر تأسف بار، قلب همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان را جریحه‌دار نمود.

حکومت عربستان پا در راه بی بازگشتی گذاشته که انتهای آن قطعاً سقوط و نابودی است.

بی شک رژیم آل سعود نسخه عربی رژیم صهیونیستی می‌باشد و تمام اقدامات آنان دیکته شده توسط اسرائیل و استکبار است، حمایت‌ها و دامن زدن‌ها به افراطی‌گری، جنگ و ترور، همه در راستای این سیاست است و هدف نهایی آن بهانه جویی برای شعله‌ورتر شدن جنگ داخلی در جهان اسلام است، ولی این بازی خطرناک باعث نابودی خودشان به دست خودشان خواهد شد.

اقدام دولت در برابر این اقدام ظالمانه باید حساب شده، دقیق و محکم باشد و لازم است در اولین اقدام سفارت این کشور در ایران را تعطیل نماید چون اگر دیر اقدام نماید ممکن است به دست مردم تعطیل گردد.

به خیال خام آل سعود با شهادت شیخ نمر حرکت عدالت‌خواهانه در آن کشور به پایان خواهد رسید ولی قطعاً این شهادت، سند پیروزی شیخ شهید و مظلومان در بند آن کشور است و شهادت باعث جوشش و حرکت و در نهایت سیل ویرانگری خواهد شد که حکومت آنها را نابود خواهد کرد.

مقام معظم رهبری در بیاناتی در باب شهادت که اشاره‌ای به آیه فوق‌الذکر می‌باشد می‌فرماید: خاصیت طبیعی شهادت، ایجاد برکت و تداوم و گشایش در حرکت به سمت تعالی و کمال است.

اینکه خداوند متعال در قرآن شهید را زنده معرفی می‌کند و در عرف اسلامی و اصطلاح متشرعه به کشته‌ی راه خدا “شهید” یعنی شاهد، ناظر و حاضر می گویند این به این معناست که خون شهید ضایع نخواهد شد.

آری خون این عالم مجاهد ضایع نخواهد شد و به زودی تاج و تخت متزلزل خاندان آل سعود را نابود خواهد نمود و به زودی صدای در هم شکستن پایه‌های حکومت آل سعود به گوش می‌رسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: