تکلیف اداره ی اوقاف گتوند بزودی مشخص می شود / رایزی برای استقلال اداره ی اوقاف گتوند از شوشتر
گتوندنیوز: سال‌هاست که گتوند دیگر یک شهر وابسته و یا حومه‌ی شهر دیگری نیست و تبدیل به یک شهرستان شده است و به عبارتی مستقل شده است و این موضوع می طلبد که ادارات آن نیز بصورت مستقل فعالیت داشته باشند .
سید مجید صالحی فرماندار گتوند
با وجود اینکه گتوند چندین سال است که مستقل شده است ولی هنوز وجود دارد اداراتی که به‌صورت مشترک با شوشتر اداره می‌شوند که با توجه به وسعت یافتن این دو شهر طی این چند سال لازم است هرچه زودتر این ادارات نیز مستقل شوند تا هم از رفت و آمد های ارباب رجوع و … کاسته شود و هم اینکه کارایی این ادارات افزایش یابد.

یکی از این ادارات که پس از این همه سال هنوز هم به‌صورت مشترک اداره می‌شوند اداره‌ی اوقاف است که از یک طرف وجود تعداد زیاد بقعه‌ها و امام زاده‌ها در این دو شهر  و از طرف دیگر افزایش زائران این مکان‌های مقدس ضرورت تفکیک این اداره را نسبت به گذشته دو چندان کرده است .

سید مجید صالحی فرماندار گتوند در این خصوص در گفتگوی اختصاصی با گتوندنیوز گفت: چندی پیش جلسه‌ای با مدیر کل اداره‌ی اوقاف استان و با حضور رئیس شورا و شهردار گتوند در محل فرمانداری برگزار کردیم و نتایج راضی کننده از این جلسه به دست آمد.

صالحی در ادامه افزود: از نظر حجت‌الاسلام سید محمد طباطبایی مدیرکل اوقاف استان خوزستان یکی از مهم‌ترین موانع بر سر راه استقلال اداره‌ی اوقاف گتوند از شوشتر، بحث مکان جهت راه اندازی این اداره بود که با وعده‌های شورای شهر و شهرداری گتوند این مانع نیز تا حد زیادی برطرف شده است.

وی همچنین بیان داشت: بنده به جد پیگیر این موضوع هستم به شکلی که قبل از کلنگ زنی طرح توسعه‌ی امام زاده محمد ابن زید گتوند در حضور مدیر کل و رئیس اداره‌ی اوقاف شوشتر نیز این موضوع را به عنوان یک خواسته‌ی به حق مطرح کردم.

صالحی در پایان گفت: انشاء ا… این هفته‌ای جلسه‌ای با مدیر کل اوقاف استان در این خصوص برگزار می‌شود که امیدواریم نتایج خوبی از این جلسه حاصل شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: