تاريخ : 12 / 11 / 1394برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

گتوندنیوز : سرهنگ مجید کنگری فرمانده سپاه ناحیه گتوند در گفتگو با خبرنگار گتوندنیوز از برگزاری دومین یادواره ی بزرگ شهدای شهرستان گتوند خبر داد .

سرهنگ مجید کنگری

سرهنگ کنگری با بیان این خبر افزود :  این یادواره به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره ی سرداران و ۳۴۷ شهید شهرستان گتوند در روز پنج شنبه ۱۵ بهمن ماه برگزار می شود .

وی در ادامه افزود : این یادواره در سالن ۹ دی سپاه ناحیه ی گتوند و با حضور پرشور خانواده های شهدا ، ایثارگران جانبازان ، آزادگان و مردم شهید پرور شهرستان گتوند برگزار می شود .

فرمانده سپاه ناحیه گتوند با بیان هدف برگزاری این یادواره بیان داشت : تجلیل از رشادت ها و ایثارگری های شهدا ، رزمندگان ، جانبازان و ایثارگران  هشت سال دفاع مقدس و انتقال مفاهیم انقلاب و اسلام به نسل بعد از جمله اهداف برگزاری این همایش است .

سرهنگ کنگری همچنین تصریح کرد : امروز کسی نمی تواند منکر این موضوع باشد که امنیت و آسایش امروزمان را مرهون تلاش ها و ایثارگری های شهیدانی هستیم که به فرمان مولایشان علیه استکبار جهاد کردند و در دفاع از کیان اسلامی جان فشانی ها کردند و خود را در تاریخ ماندگار ساختند .

وی در پایان سپاسگذاری از مردم گتوند را وظیفه ی مسئولان دانست و گفت : مردم گتوند هم در دوران انقلاب و هم در دفاع مقدس همراه و هم پای انقلاب گام برداشتند و امروز نیز در عرصه ی جنگ نرم ، جنگ اقتصادی و سیاسی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند و همچنان در مقابل حربه های نوین دشمن ایستادگی می کنند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: