پیام تبریك شهردار صالح شهر به مناسبت آغاز دهه فجر و اعلام برنامه ها در این دهه

مهندس رستمی شهردار صالح شهر در پیامی آغاز دهه مبارک فجر را به محضر مقام معظم رهبری، ملت قهرمان ایران بویژه مردم شهید پرور و ولایتمدار صالح شهر تبریک گفت .

شهردار صالح شهر در ادامه افزود : دهه فجر‌ سرآغاز دوباره طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. روز پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان روزی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران ثبت شده است انقلابی که رساترین فریاد تاریخ بوده که امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند. انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بوده است، که در آن ملت انقلابی ایران، با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست داده و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره)، شهیدان انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، ایام فرخنده و خاطره انگیز دهه مبارک فجر را محضر مقام معظم رهبری، ملت قهرمان ایران بویژه مردم شهید پرور و ولایتمدار صالح شهر تبریک می گویم.

مهندس رستمی شهردار صالح شهر به بیان برنامه‌های متنوع  انقلاب در صالح شهر پرداخت و اظهار داشت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب به‌ مناسبت سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی روز دوشنبه 12  بهمن ساعت 9 صبح در آموزشگاه پروین اعتصامی به صدا در می‌آید.

مهندس رستمی، از برگزاری مسابقات فوتسال بین ادارات، نصب تابلو شهدا در ورودی شهر و افتتاح پروژه ساماندهی ورودی شهر که شامل 4 هکتار فضای سبز، مجموعه بازی کودکان، زمین والیبال و بدبینتون، بمناسبت دهه مبارک فجرخبردادند.

شهردار صالح شهر در پایان به برگزاری مراسم عظیم راهپیمایی 22 بهمن سالهای گذشته در صالح شهر اشاره کرد و گفت: مردم ولایتمدار و انقلابی صالح شهر همچون سال‌های گذشته حضور حداکثری خود را در مراسم بزرگ راهپیمایی 22 بهمن اعلام می‌کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: