راهپیمایی 22 بهمن 94 در صالح شهر با حضور حداکثری برگزار گردید
تاريخ : 22 / 11 / 1394برچسب:, | 12 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

متن کامل سخنرانی حجت السلام والمسلمین جمال ریاست محترم سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گتوند در راهپیمایی 22 بهمن 1394 در صالح شهر

حجت السلام و المسلمین جمال که به عنوان سخنران در این مراسم حضور داشتند در ابتدای سخنرانی خود گفتند : بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام (ره) فرمود انقلاب به همه دنیا عرضه شود و بدانید انقلاب محدود به ایران نیست چرا که اسلام محدود به یک کشور نیست . همانطور که پیغمر اسلام (ص) متعلق به سرزمین حجاز نبوده و دین اسلام ختم ادیان بود و تجمیع کل دین ها و رسالت ها بوده است .

کتاب قرآن در واقع جمع کتاب نوح (ع) ، صحف ابراهیم (ع) ، تورات موسی و انجیل عیسی است و همه ادیان ها را شامل می شود . پیغمبر برای جامعه بشریت رسالت را عرضه فرمود و این انقلاب شکوهمند در راستای رسالت پیغمبر مکرم اسلام و دین اوست .

انقلاب ما از درون قرآن نشات گرفته چون قرآن متعلق به بشریت است اگر میبینید امروزه جمعی از بشریت نسبت به قرآن دور مانده اند ناشی از جهالت جامعه بشریت است . حاکی از ظلم و ستیزه هایی است که مستکبران بر جامعه بشری احاطه کرده است . تمام این مستکبران و در راس آنها آمریکا می داند در این قرآن چه نهفته است و چگونه کتابی است . آیا سازمان موصاد اسرائیل و سازمان سیا و انگلیس و آلمان و فرانسه نمیدانن اسلام به چه معناست؟

ایشان در ادامه سخنان خود به روایتی از دوران مظلومیت حضرت علی (ع) اشاره فرمودند و گفتند در این زمان نیز طاغوت و استکبار هم معاویه بود و به بدگویی از علی (ع) می پرداختند و میگفتند استکبار جهانی و در راس آنها امریکا و اسرائیل نیز از ترس قدرت حقایق را بازگو نمی کنند .

آِیا وهابیت و آل صعود پلید و خائنین به حرمین نمی دانند حق با شیعه ناب محمدی می باشد ؟ چرا می دانند که وهابیت مولود دست اسرائیل و انگلیس و آمریکا هستند و میداتنند که شیعه حق است و از ترس قدرت حقایق را انکار می کنند.

حضرت امام (ره) می دانست که این انقلاب و اسلام باید به دنیا تزریق شود و پرچم اسلام در تمام دنیا برافراشته شود . این اسلام محدود به ایران و خاورمیانه نیست و متعلق به تمام دنیا می باشد و ندای آن باید در تمام دنیا حتی در کره مریخ و ماه نیز سر داده شود .  

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اظهار داشتند : حضرت امام (ره) ، بنیانگذار انقلاب حق عظیمی بر گردن فرد فرد ما دارد امام فرمود ای امت ای مردم این انقلاب مال شماست و مالک آن شمائید . این شمایید که برای این انقلااب جان دادید ، خون دادید ، مال دادید . ایشان فردی متواضع بود و توصیه اکیدی به فرزندان نمودند و ورود در پست و مقامی ننمائید و این رویه در مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز وجود دارد و به کرات بیان نمودند که انقلاب متعلق به مردم می باشد .

ایشان در ادامه از ایثارگری شهدا و جانبازان سخن گفتند و فرمودند این شهدا بودند که با خونی که در راه دین دادند ، این انقلاب را نصیب ما کردند . پس مالک حقیقی مردم هستند و شرع اسلام نیز این را بیان می فرمایند .

حجت اسلام والمسلمین حاج آقا جمال در توصیه ای به مردان و زنان گفتند : پدران و مادران ، خوهران و برادران ، به نونهالان و جوانان و نوجوانان که آن روز انقلاب را درک نکرده اند بگوئید که این اسلام و انقلاب چگونه بدست آمده است ، این روزهای سخت را برای این عزیزان تداعی فرمائید .

ایشان در ادامه افزود : حضور جوانان ما در سوریه و شهادت این عزیزان افتخاری است برای این انقلاب و با توجه به اینکه رسالت پیغمبر اسلام (ص) این را حکم می کرد ، این جوانها نیز با حضور خود در سوریه و کشورهای مسلمان و برادران ما به مقام والای شهادت نائل می آیند و خداوند اجر این عزیزان را خواهد داد . اینان با سپر قرار دادن سینه خود در برابر ظالمان به دنیا فهماندند که مسلمان زیر بار هیچ ظلمی قرار نخواهد گرفت .

ایشان در ادامه سخنرانی خود از گروه تروریستی داعش گفتند و اظهار داشتند این گروه ها به ظاهر مسلمان هستند و اینان تنها نقشی از اسلام دارند و همانند سپاه معاویه می باشند . این گروه دست به بدترین جنایت ها میزنند و به کودکان و زنان هم رحم نمی کنند و این ها را با فجیع ترین شکل از بین می برند . اینها خائنین به دین و اسلام و حرم هستند .

حجت السلام و المسلمین جمال در آخر از اهمیت و حساس بودن انتخابات 7 اسفند گفتند و فرمودند : انتخابات پیش روی ماست و عظیم و حساس می باشد و ما باید هوشیار و آگاه باشیم . تا بتوانیم این عرصه مهم را نیز پشت سر بگذاریم و مردم نشان دادند که در روزهای سخت شجاع و فهیم هستند .

امروزه یاد شهدا ، و ایثارگران و جانبازان و شهدای حرم را در این روز جشن ملی ایران 22 بهمن باید پاس بداریم و این سخن مردم است که همیشه بیدار هستند و با امام راحل (ره) و ولایت فقیه بیعت نموده اند . من از همه شما عزیزان و خواهران و برادران و مسئولین محترم شهری و شهرستان تشکر می نمایم که حضور پرشوری داشتید . والسلام و علیکم و رحمته الله و برکاته



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: