بیانیه رسمی سهراب گیلانی به مناسبت پیروزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش صفحه ویژه انتخابات مجلس دهم سایت خبری پیک شوشتر ، سهراب گیلانی به مناسبت پیروزی در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه ایی صادر نمود که عینا در زیر منتشر می گردد :

بسم الله الرحمن الرحیم

خدمت مردم مومن و غیور شهرستانهای شوشتر ، گتوند و حومه

سلام علیکم

با امید به یاری خداوند متعال و با قلبی سرشار از عشق به شما مردم فهیم و بزرگوار و با علم به عوامل محرومیت ها و عقب ماندگی حوزه انتخابیه و با بررسی شرایط وضع موجود و انجام مشورت ها بر آن شدم تا در نهایت صداقت و از خودگذشتگی به عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی وارد شوم تا در کنار شما مردم بزرگ ، گام های اساسی در جهت پیشرفت و عمران و آبادانی بردارم . در این راستا چند سال فعالیت شبانه روزی خود به همراه جمع زیادی از برادران و خواهران و با بررسی وسیع در هر دو شهرستان ، مطالبات مردمی مشخص و زوایای تاریک این عقب ماندگی ها مورد شناسایی قرار گرفت به این امید که چنانچه در عرصه انتخابات مجلس موفق شدم با استفاده از روشهای معقول و منطقی موجود و با کمک مردم و مسئولین ، آنها را جامه عمل بپوشانیم . الحمدالله با حمایت شما مردم عزیز به مجلس راه پیدا کردم .

بدیهی است که پیروز واقعی این انتخابات شما مردم پرشور و شعوری هستید که با حضور حداکثری خود ، دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مایوس و دل مهدی فاطمه ( س ) و رهبر عزیز انقلاب را شاد نمودید . لذا متواضعانه از همه مردم عزیز که در این انتخابات شرکت کرده اید و همچنین از کسانی که با بذل محبت خود مرا یاری نمودند صمیمانه سپاسگذاری می نمایم و آگاه باشید که تا پای جان در کنارتان هستم .

برادر کوچک شما

سهراب گیلانی

۱۳۹۴/۱۲/۱۱



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: