طرح آبرسانی به شهر جنت مکان و دو روستای گتوند اجرا شد
تاريخ : 27 / 12 / 1394برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

طرح آبرسانی به شهر جنت مکان و دو روستای گتوند اجرا شد

گفتگو با رستم عبداله پور مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان گتوند

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی گتوند از اجرای طرح آبرسانی به شهر جنت مکان و روستاهای چغامله و سله چین در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

رستم عبدالله پور سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:گام نخست طرح آبرسانی به شهر جنت مکان شامل حفر یک حلقه چاه عمیق، تجهیز و اجرای شبکه انتقال ، ساخت دو منبع هوایی همچنین شبکه داخلی روستاهای چغامله وسله چین در بخش مرکزی گتوند آماده بهره برداری می باشند.

وی اضافه کرد:در گام دوم مجتمع آبرسانی مذکور که شامل حفر ، تجهیز و راه اندازی دو حلقه چاه عمیق و اجرای شبکه انتقال می باشد در صورت تامین اعتبار عملیات اجرایی آنها در سال 95 آغاز خواهد شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان گتوند افزود:با اجرای این طرح روستاهای آبید علیباز ،آبید حاجی بابا و سله چین اولیا (بنه آرحیم) از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

وی با تاکید به اینکه شبکه آب آشامیدنی مناطق روستایی این شهرستان سالم و بهداشتی است تصریح کرد:در سال 94 شکستگی لوله ها به حداقل رسیده و موارد آسیب دیده نیز ترمیم شد.

عبدالله پور از برخورد با متخلفان حوزه آب روستایی خبر داد وافزود:در سال 1394 تعداد 13 انشعاب غیر مجاز شناسایی شد که از این تعداد 10 مورد مجوز دار شده و سه مورد دیگر نیز در دست پیگیری است.

شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت در شمال استان خوزستان واقع شده که دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهرگتوند،صالح شهر،ترکالکی، جنت مکان ، سماله و نیز 45 روستا می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: