کسب مقام نخست مسابقات دانش آموزی جابربن حیان توسط دانش آموزان مدرسه شهید چمران صالح شهر

تیم دانش آموزی پایه چهارم دبستان شهید چمران صالح شهر با شرکت در مسابقات جابربن حیان موفق به کسب برترین عنوان در استان خوزستان شوند .

این تیم از دانش آموزانی به نامهای علیرضا دادور ، شایان عبدالی ، محمد امین نجف زاده ، ابوالفضل راشدی جو که توسط راهنمایی های سرکار خانم فاطمه احمدی راد و با مدیریت آقای بهرام بساک تشکیل شده است .

مسابقات جابربن حیان یک رقابت دانش آموزی است که هر ساله تنها یک بار برگزار می شود که در آن دانش آموزان به رقابت طرح ها و تحقیقات پژوهشی و علمی خود می پردازند .

در این مسابقات که یکی از مهمترین و حساس ترین مسابقات دانش آموزی در سطح استان است طرح های که دانش آموزان آماده نموده اند کارشناسی شده و بهترین طرح و ایده و پژوهش انتخاب می شود .

مدرسه شهید چمران با مدیریت محترم آن جناب بهرام بساک و زحمات خانم احمدی راد و دانش آموزان عزیز نیز طرح تخته پاک کن سبز با ماده گیاهی مخصوص پاک کردن وایت برد را معرفی نمودند که با توجه به داوری و بررسی این طرح برترین ساخت در بین طرح های معرفی شده بود و موفق به کسب بهترین عنوان این مسابقات گردید .

این تخته پاک کن از موادی که برای جلوگیری از بین رفتن سطح وایت برد و همچنین استفاده نکردن از الکل برای پاک کردن این تخته ها ( که استفاده مداوم از الکل به پوست و دستگاه تنفسی آسیب جدی وارد میکند ) توسط این تیم ساخته شده است .

گفتنی است این طرح پس از انتخاب به عنوان برترین طرح استانی ، به جشنواره کشوری نیز راه یافته است .

در پایان این مسابقات لوح تقدیری به دانش آموزان این مدرسه و مدیریت محترم آن اهداء گردید .

مدیریت این سایت کسب این عنوان را به دانش آموزان ، خانواده های آنها ، سرکار خانم احمدی و مدیریت زحمتکش این مدرسه جناب آقای بساک ، تبریک گفته و امیدوار است در آینده موفقیت های بیشتری کسب نمایند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: