امام جمعه گتوند:قناعت معلمان نبايد موجب غفلت مسئولان از اين قشر سختكوش شود

گتوند - ايرنا - امام جمعه گتوند گفت:اخلاص و قناعت معلمان نبايد موجب غفلت مسئولان از مشكلات مادي و معيشتي اين قشر سختكوش شود.

  به گزارش ايرنا حجت الاسلام محمدعلي شاه آبادي در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه گتوند تصريح كرد:نقش معلمان در رشد و توشعه كشور مهم و اثر گذار است لذا از مسوولان ذيربط انتظار مي رود به مشكلات جامعه فرهنگي بيشتر توجه كنند.

وي در ادامه با بيان اينكه نظام سلطه و صهيونيست در پي تربيت نسلي در راستاي منافع و اهداف شوم خود مي باشد افزود:در راستاي مقابله با نظام سلطه بايد نسل جوان بر اساس هويت مستقل ملي و ديني تربيت شوند.
خطيب جمعه گتوند درادامه با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب در ديدار مسئولان نظام و سفراي كشورهاي اسلامي افزود: بعثت حركتي است كه مستمر مي باشد و محدود به زمان پيامبر گرامي اسلام (ص) نبوده بلكه تا امروز نيز ادامه دارد.
حجت الاسلام شاه آبادي جريان جاهليت را جبهه مقابل بعثت برشمرد و افزود:جاهليت به معني نداشتن سواد و علم نيست بلكه مقابل عقل هدايت شده پيامبران وخداوند است و امروز ما تقابل بعثت و جاهليت را در استعمار مي بينيم و تحقير و غارت منابع مالي وانساني ملت ها از سوي استعمار ناشي از جاهليت آنان مي باشد .
وي درادامه به 17 ارديبهشت روز تشكيل بسيج سازندگي اشاره كرد وگفت: قطعا يكي از قوت هاي نظام مقدس اسلامي مردمي بودن نظام اسلامي و پشتوانه مردمي داشتن است چرا كه كمبود ها و ضعف ها با همت مردم برطرف مي شوند.
امام‌جمعه گتوند تاكيد كرد:اقتصاد مقاومتي را نبايد تنها در قالب بخشنامه و دستورالعمل دنبال كرد بلكه بايد با همت ، اعتماد و همراهي مردم اقتصاد مقاومتي را پيگيري كرد تا تحقق يابد.
شاه آبادي بحث اصلاح الگوي مصرف را يكي از ضرورت هاي اقتصاد مقاومتي برشمرد و افزود: برنامه ريزي اصلاح الگوي مصرف با دولت مي باشد و انجام اصلاح الگوي مصرف با همت و همراهي مردم با مسئولان امكان پذير است.
خطيب جمعه گتوند همچنين به 18 ارديبهشت روز بيماريهاي خاص و صعب العلاج اشاره كرد و با اشاره به شيوع بيماري سرطان و آسيب هاي زياد اين بيماري از مسئولان شبكه بهداشت و درمان شهرستان گتوند خواست تا نسبت به پيگيري و پيشگيري علل وعوامل شيوع اين بيماري اقدام كنند.
وي در ادامه با تبريك و گراميداشت 19ارديبهشت روز جهاني صليب سرخ و هلال احمر از تلاش و زحمات پرسنل و امدادگران جمعيت هلال احمر تقدير و تشكر كرد.
حجت الاسلام شاه آبادي در پايان با اشاره به 22 ارديبهشت روز لغو قانون كاپيتولاسيون گفت:
اين قانون ننگي بود كه در سال 1343 توسط مجلس ملي آن زمان تصويب شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: