210 واحد مسکن روستایی در گتوند مقاوم سازی شد
تاريخ : 23 / 3 / 1395برچسب:, | 4 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

کاووس مقامی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اعطای تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی را گامی در راستای توسعه و آبادانی روستاها دانست و افزود:برای مقاوم سازی این تعداد مسکن روستایی در گتوند 31میلیارد و 500میلیون ریال اعتبار از منابع استانی به متقاضیان پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه این تسهیلات به روستاییان دو بخش عقیلی و مرکزی در شهرستان گتوند پرداخت شده است اضافه کرد:به هر متقاضی برای مقاوم سازی مسکن مبلغ 150میلیون ریال تسهیلات با سود چهار درصد و بازپرداخت 12ساله از سوی بانک های عامل پرداخت شده است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گتوند با اشاره به اینکه طرح ویژه مقاوم سازی مسکن روستایی با هدف به حداقل رساندن آسیب‌ها و تلفات جانی و مالی در بروز زلزله و حوادث غیرمترقبه انجام شده است گفت : مردم در مناطق روستایی شهرستان در زمینه مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی خود باید مشارکت داشته و مسئولان را در این راستا کمک کنند.
مقامی در ادامه با اشاره به اینکه پارسال 32 واحد مسکن مهر درقالب گروه ساخت جهت افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی احداث شده است افزود: از این تعداد 20واحد به مددجویان کمیته امداد و 12 واحد دیگر به خانواده های تحت پوشش اداره بهزیستی واگذار شد.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گتوند به تعداد سندهای مالکیت صادر شده در این شهرستان نیز اشاره کرد و بیان داشت: پارسال 380 جلد سند مالکیت املاک مسکونی و تجاری در روستاها و شهرهای تابعه شهرستان گتوند صادر شده است که این روند امسال نیز ادامه دارد.
شهرستان گتوند درشمال استان خوزستان با 74هزار نفرجمعیت دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند،صالح شهر، ترکالکی، جنت مکان،سماله و نیز 45 روستا می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: