سهراب گیلانی : من هم از خبرنگار حمایت می کنم ، مدیران موظفند پاسخگوی خبرنگاران باشند

چند روزیست که خبر شکایت مدیر کتابخانه های شهرستان شوشتر از خبرنگار پیک شوشتر در صدر اخبار و وب سایتها قرار گرفته است . این خبر و شکایت از خبرنگار فعال شهرستان شوشتر تا جایی پیش رفته که استاندار محترم خوزستان نیز به این شکایت واکنش نشان داده است و گفته است : تا مادامی که من استاندارم هیچ دستگاهی حق شکایت از خبرنگاران و رسانه ها را ندارد.

خبرنگار پیک شوشتر نیز در این راستا مصاحبه ای با نماینده محترم شهرستانهای شوشتر ، گتوند و حومه انجام داده است که متن آن در زیر آمده است :

نماینده محترم مردم شهرستانهای شوشتر و گتوند در مجلس در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار پیک شوشتر گفت: از استاندار محترم خوزستان به خاطر حمایت از آزادی خبرنگاران و مصطفی فتحی زاده خبرنگار پرتلاش و فعال شهرستان شوشتر تشکر می نمایم .

سهراب گیلانی افزود: اقدام استاندار محترم خوزستان در حمایت از آقای مصطفی فتحی زاده خبرنگار فعال شهرستان شوشتر که به خاطر انتقاد از مدیر کتابخانه های عمومی شوشتر به دادگاه احضار شده است قابل تقدیر می باشد .

نماینده مردم شهرستانهای شوشتر و گتوند در مجلس گفت: من هم از حق انتقاد و اطلاع رسانی خبرنگار حمایت می کنم و اعلام می نمایم که خبرنگاران حق دارند از دستگاهها و ارگانها انتقاد نمایند .

سهراب گیلانی افزود: به زودی سکوت خود را خواهم شکست و در مصاحبه و سخنرانیهایی که در روزهای آینده خواهم داشت سخنان مهمی را در همین موضوع با مردم خواهم گفت .

وی خاطرنشان کرد: موضع بنده نیز در حمایت از آزادی خبرنگاران کاملا شفاف است و با طرح شکایت مدیران از خبرنگاران در دادگاه مخالف هستم و مدیران موظف هستند پاسخگوی انتقادات خبرنگاران در رسانه ها باشند .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: