قهرمانی تیم فوتسال کشاورز گتوند
تاريخ : 1 / 9 / 1391برچسب:, | 9 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

سرمربی تیم کشاورز گتوند در گفتگو با خبرنگار سایت خبری پیک شوشتر گفت : در پایان هفته سوم دور برگشت مسابقات فوتسال سوپرلیگ خوزستان ، تیم کشاورز گتوند مقتدرانه پیروز شد .

حمید علیپور گفت : از سری مسابقات سوپرلیگ خوزستان در حالی که سالن تختی گتوند مملو از تماشاگر بود ، تیم کشاورز گتوند توانست تیم برنا خوزستان را با ۴ گل شکست دهد .

وی تصریح نمود : با این برد تیم کشاورز گتوند مسیر خود را برای حضور در پلی آف لیگ ۳ کشور هموارتر نمود .

علیپور افزود : تیم کشاورز گتوند با ۱۶ امتیاز و ۷ بازی و با یک بازی کمتر به همراه تیم برنا خوزستان در صدر جدول این دوره از مسابقات هستند .



نظرات شما عزیزان:

hamid alipoor
ساعت21:02---18 آذر 1391
سلام


مربی گتوند هستم من هم موافق نظر دوستم هستم چون استعداد داخل صالح شهر زیاده دوست دارم شهر شما یه سالن داشت تا این رو داخل فوتسال خوزستان ثابت کنم .لطفا اطلاعات فوتسال کشاورز گتوند رو کامل بزنید.با تشکر


20
ساعت16:54---1 آذر 1391
اگه یه سالن ما داشتیم حالا ما قهرمان می شدیم .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: