پیگیری حل مشکلات مدارس شهرستان گتوند پیش از آغاز سال تحصیلی
تاريخ : 30 / 5 / 1395برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش ایرنا یوسف علیدادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به جلسه بررسی مسایل و مشکلات آموزش و پرورش شهرستانها با حضوراستاندار و مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: دراین جلسه مشکلات آموزشی ازجمله فضای آموزشی وتجهیزات مدارس شهرستان گتوند مطرح شد و پس از بررسی رفع این مشکلات مورد تاکید استاندار قرار گرفت.
وی افزود: تعمیر ، جداسازی آبخوری ها و سرویس بهداشتی ، شاداب سازی مدارس ، تجهیز مدارس شهرستان به کامپیوتر و ویدئو پروژکتور، تکمیل طرح های در دست ساخت نیمه تمام با پیشرفت بالای 80 درصد از جمله 12 کلاسه مصطفی خمینی و مدرسه 19 کلاسه عشایری شهرک پنجم در بخش مرکزی گتوند از مصوبا ت این جلسه بود.
علیدادی به لغو مصوبه ممنوعیت سازمان همیاری و شهرداری ها در خصوص کمک به آموزش و پرورش افزود: استاندارخوزستان برهمکاری مستمر و کمک همه ارگانهای دولتی از جمله شهرداریها به آموزش و پرورش تاکید کرد.
مدیر آموزش و پرورش گتوند در ادامه از راه اندازی پایگاه انتخاب رشته کنکور 95 دراین شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: پایگاه انتخاب رشته به منظور راهنمایی وهدایت داوطلبان کنکور سراسری وآشنایی با رشته ها ی مختلف دانشگاهی وانتخاب مناسب و موثر رشته ها راه اندازی گردید.
علیدادی افزود: پایگاه انتخاب رشته کنکور 95 مستقر در دبیرستان متوسطه دوم دخترانه کوثر در 2 نوبته صبح و عصر با بهره گیری از مشاوران مجرب مرکز مشاوره آموزش و پرورش آماده ارائه خدمات به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری است.
مدیر آموزش و پرورش گتوند همچنین از تشویق کارکنان آموزش و پرورش شهرستان گتوند خبر داد و افزود: کسب رتبه نخست آموزشی در سه سال پیاپی از سوی آموزش و پرورش گتوند موجب شد تا کارکنان این اداره با تشویق استاندار و مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان به سفر مشهد مقدس اعزام شوند.
علیدادی درپایان از پیگیری و حمایت های شریعتی استاندار خوزستان،مدیرکل آموزش و پرورش استان برای حل مسایل و مشکلات آموزش و پرورش شهرستان گتوند قدردانی کرد.
شهرستان گتوند با 109آموزشگاه شهری و روستایی و 25آموزشگاه عشایری در شمال استان خوزستان واقع شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: