بخشدار مرکزی شهرستان گتوندطی ۵ ماه اول سال ۹۵ نیم میلیارد تومان در روستاهای بخش مرکزی هزینه کرده ایم

بخشدار مرکزی گتوند : طی ۵ ماهه اول سال ۹۵ در روستاهای بخش مرکزی نیم میلیارد تومان هزینه در جهت آبادی این روستاها کرده ایم .

80794054-4804985جهانگیر حیدری بخشدار مرکزی گتوند گفت : مشکلات و نیازهای روستاها بسیار زیاد است و به بودجه های زیادی در جهت مرتفع سازی این مشکلات وجود دارد که الحمدلله بخشی از این مشکلات طی ۵ ماهه گذشته از میان برداشته شد .

 حیدری در ادامه با بیان آمارهایی گفت : بهسازی و اجرای جوی و جدول ، احداث پارک محله و بهسازی معابر ، حل مشکل روشنایی معابر و احداث ۲ عدد آبنما و همچنین احداث پل بتنی از جمله اقداماتی است که طی این مدت انجام گرفت و در مجموع برای این اقدامات ۵ میلیارد ریال هزینه شد .

وی همچنین تصریح کرد : در واقع وظیفه ی بخشداری ها انجام کارهای اجرایی نیست و بخشداری ها عموما وظیفه ی تامین اعتبار ، پیگیری پروژه ها ، نظارت بر کار دستگاه ها را بر عهده دارند .

 بخشدار مرکزی در پایان یادآور شد : در بخش مرکزی تعداد ۲۵ روستا با جمعیتی بالغ بر ۲۴ هزار نفر وجود دارد که با پیگیری های انجام شده ، به مناسبت هفته ی دولت  گازرسانی روستاهای چغامله ، سله چین ، شهرک بنی نجار و همچنین پروژه ی بزرگ آب شرب روستاهای چغامله و سله چین و شهر حنت مکان افتتاح خواهد شد .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: