پیام مدیر محترم آموزش و پرورش شهرستان گتوند بمناسبت بازگشایی مدارس
تاريخ : 3 / 7 / 1395برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

بسم الله الرحمن الرحیم

ن و القلم و ما یسطرون

تقارن سال تحصیلی و بهار تعليم و تربیت را با هفته دفاع مقدس که یاد آور شجاعت ها و ایثارگری های جوانان این مرز و بوم است، تبریک عرض می نمایم.

افتخار دارم به عنوان عضوی از خانواده بزرگ فرهنگیان  آغاز سال تحصیلی و طلوع بهار تعلیم و تربیت و بازگشایی گلستان های علم و دانش و شروع فصل مهرورزی و دانش افزایی را با قلبی سرشار از مهر به تمامی دانش آموزان عزیز و معلمان فرهیخته و اولیاء محترم تبریک عرض نمایم.

باصدای زنگ مدرسه و بازگشایی مدارس ، آوای شور و شوق دانش آموزان و جنب و جوش آنها در حیاط مدرسه طنین انداز می شود.عبور دانش آموزان از خیابانها با کیف و کتاب همراه با همکلاسیها فضای دل انگیز شهر را عطر آگین می کنند.

تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس یادآور دانش آموزان شهیدی است که در دوران نه چندان دور همکلاس ما بودند که جهت حفظ میهن و خاک وطن از مدرسه به عرش الهی پرواز نمودند و عزت و سربلندی را برای ما به ارمغان آوردند.

در اول مهر فرصت را غنیمت می شمارم تا سپاس و قدر دانی خود را از معلمان سختکوش ،خلاق ،مؤمن و متعهد بعمل آورم.

رجای واثق دارم، همانگونه که در سال قبل افتخارات بزرگ علمی آموزشی ،قرانی ،فرهنگی و ورزشی را کسب نمودید،امسال نیز در سایه خداوند متعال در سالی که مزین به نام اقدام و عمل است افتخارات بزرگی در عرصه های مختلف کسب نمائید.

والسلام.   یوسف علیدادی 

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گتوند.

پیام مدیر محترم آموزش و پرورش شهرستان گتوند جناب آقای یوسف علیدادی  بمناسبت بازگشایی مدارس



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: