امام جمعه گتوند:اسراف در جامعه در تضاد با تحقق اقتصاد مقاومتی است
تاريخ : 3 / 7 / 1395برچسب:, | 14 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی درخطبه های نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم در روز عید غدیرخم ممانعت از اسراف را در درجه اول وظیفه آحاد مردم برشمرد و افزود: متاسفانه کشور ما گرفتار اسراف شده است و در مراسم ها و مناسبت ها اسراف و زیاده روی زیادی صورت می گیرد.
وی با بیان اینکه امروز جامعه اقتصادی و کاری ما درهمه زمینه ها گرفتار اسراف شده است افزود: سرانه مصرف درایران چند برابر دیگر کشورها است و اگر بخواهیم استقلال اقتصادی داشته باشیم یکی از راههای آن دوری از اسراف در قالب اقتصاد مقاومتی است.
امام جمعه گتوند با گرامیداشت پنجم مهرماه سالروز شکست حصر آبادان در عملیات ثامن الائمه (ع) در سال 1360گفت: این عملیات نمود علنی و عینی ولایت مداری و تاثیر ولایت در رسیدن به هدف می باشد.
حجت الاسلام شاه آبادی با گرامیداشت ششم مهر روز خانواده و تکریم بازنشستگان افزود: زحمتکشان کار و اقتصاد خصوصا پیشکسوتان عمر شریف خودرا صرف پیشرفت و اقتصاد کشور کردند و این بازنشستگان سرمایه های ایمانی برای جامعه اسلامی هستند.
امام جمعه گتوند درپایان با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و همزمانی با هفته دفاع مقدس از تلاش مدیریت آموزش و پرورش، مجموعه اداری، دبیران و معلمان شهرستان گتوند به خاطر کسب رتبه نخست آموزشی این شهرستان در 3 سال متوالی در استان خوزستان قدردانی کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: