سید محمد سادات :طرح فاضلاب شهر گتوند از محل اوراق مشارکت اجرا می شود
تاريخ : 15 / 9 / 1391برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

اهواز- نماینده مردم شوشتر و گتونددرمجلس شورای اسلامی از اجرای طرح فاضلاب شهر گتوند از محل اعتبارات اوراق مشارکت خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان ، حجت الاسلام ˈسیدمحمد سادات ابراهیمیˈ ، اجرای شبکه فاضلاب گتوند از محل اعتبار اوراق مشارکت را یک طرح منحصر به فرد خواند و افزود: در صورت تصویب این پیشنهاد، شبکه فاضلاب شهر گتوند و شهرک های اقماری اطراف این شهر همزمان با احداث شبکه فاضلاب شوشتر از محل اعتبار مشارکت های مردمی اجرا می شود.
وی پیشرفت شبکه فاضلاب شوشتر را در اکثر مناطق رضایت بخش خواند و افزود: با توجه به حجم اعتبارات موجود نیاز است که سرعت اجرای این پروژه با افزوده شدن جبهه های کاری جدید و افزایش نویت های کاری بیشتر شود.
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی، تخصیص 310 میلیارد ریال اعتبار از محل اوراق مشارکت را در قیاس با بودجه سنواتی که سالانه به فاضلاب شوشتر اختصاص می یافت تحولی بزرگ خواند و افزود: ظرف دو تا سه سال آینده مشکل فاضلاب شوشتر و شهرک های اطراف آن حل خواهد شد.
وی همچنین از همکاری مطلوب سایر ارگانها و مسوولان شهری در اجرای این پروژه بزرگ ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: به منظور تسریع در اجرای این طرح مهم باید همه مسوولان و دستگاهها در حد توان خود ، حمایت و همکاری کنند.
حجت الاسلام سادات ابراهیمی در ادامه نحوه اجرای شبکه فاضلاب در خیابان دکتر شریعتی شوشتر را بسیار رضایت بخش خواند و گفت: مسلما تسریع در انجام آسفالت این خیابان نیز باعث رضایت بیشتر شهروندان خواهد شد.
و در ادامه خواستار همت و تلاش سازمان های مسوول برای تکمیل خط انتقال چاه های ˈفلمنˈ و مخازن ذخیره آب ˈبلیتیˈ شوشتر شد و گفت: کار خوبی در زمینه تامین آب آشامیدنی در حال انجام است که با اتمام آن مشکل تامین آب شوشتر را برای 20 سال آینده حل می کند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: