استقبال پر شور مردم صالح شهر از حرم مطهر امام حسین (ع) در زیر باران
تاريخ : 16 / 9 / 1391برچسب:, | 7 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

حرم مطهر امام حسین (ع) دیشب بعد از چندیدن ساعت انتظار ساعت 10 شب وارد صالح شهر شد . به عینه شاهد بودیم مردم غیرتمند صالح شهر و همچنین مسئولین محترم و دیندار صالح شهر و شهرستان گتوند در زیر شدید ترین باران و با شور و هیجان به عزاداری و تدارک برنامه ، پرداخته بودند . در این مراسم استقبال که درحومه شهرستان تنها ایستگاه توقف حرم مطهر صالح شهر بود ،  تعداد کثیری از زنان و مردان  شهرهای اطراف از جمله گتوند ، جنت مکان ، بخش های عقیلی و ترکالکی ، شهرک حمزه و .... بخاطر عشق و علاقه ای که به امام حسین (ع) داشتند ، به صالح شهر آمدند ، تا بتوانند به حرم مطهر امام حسین (ع) حرف دلشان را بزنند . ان شاءا... بتوانیم این حرم مطهر را در خود کربلا و بین الحرمین نیز یک بار دیگر زیارت کنیم . 

در اینجا جا ، جا دارد ، از کسانی که این چند روز واقعاٌ زحمات فراوانی کشیدند تا این مراسم استقبال با کیفیت بالایی برگزار گردد ، تشکر و قدردانی فراوانی داریم . 

از جمله : امام جمعه شهرستان گتوند ، فرمانده سپاه گتوند ، رئیس پلیس راه گتوند ،ارشاد اسلامی و اداره تبلیغات گتوند، کلانتری صالح شهر ، شهرداری و شورای محترم صالح شهر ، حوزه یکم امام حسین (ع)، هیئت امنای مساجد صالح شهرو همچنین مداحان اهل بیت که واقعاً سنگ تمام گذاشتند تا این مراسم به نحو احسنتی برگزار گردد .

 

خوشا به سعادتمان ، خوشا به سعادتمان ، خوشا به سعادتمان

در زیر عکس هایی از استقبال این حرم مطهر گرفته شده که خواهیم دید :

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: