شورای شهردزفول استقبال تاریخی مردم این شهرازکاروان سفینه النجاه را ستود

دزفول-رییس شورای اسلامی شهر دزفول در پیامی از حضور حماسی و سرشار از معرفت و بصیرت مردم ولایتمدار این شهر در استقبال از کاروان سفینه النجاه حامل ضریح مطهر امام حسین (ع) قدردانی کرد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا ، ˈسیدمصطفی عظیمی فر ˈ گفت: عبور ضریح مطهر از پایتخت مقاومت ایران اسلامی حال و هوای این شهر مذهبی را بار دیگر مملو از شور و شعور حسینی و شمیم ولایت علوی نمود و بار دیگر به کالبد دوستداران خاندان عصمت و طهارت جان تازه ای بخشید.
وی افزود: ارادت و دوستی حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) قرن هاست که با روح و روان و جان مردم دزفول عجین است و این ابراز ارادت سالیان طولانی ست که به شکلی بی بدیل در ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی به منصه ظهور می رسد.
رییس شورای اسلامی شهر دزفول گفت: در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی مردم در کنار هم به نیت عرض ارادت و تقرب بدور از عناوین و القاب در عزای شفیع عالمین بر سر و سینه می زنند تا برات عبور از پل صراط را از ام ابیها حضرت فاطمه الزهرا (س) درخواست نمایند.
وی اظهار داشت :امروز تبلور این حضور عظیم، مهر زرین دیگری بر تارک دفتر سراسر حماسه دزفول در ادوار تاریخ شد که بی شک تا قیام قیامت خواهد درخشید.
عظیمی فر در پیام خود از حضور گسترده مردم دوستدار اهل بیت (ع) دزفول در این آیین روحانی ،زحمات امام جمعه و فرماندار دزفول و کلیه دست اندرکاران در برپایی مراسم استقبال از ضریح جدید حرم مطهر امام حسین (ع) تشکر و قدردانی کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: