فیلمبرداری تتل و راز صندوقچه به پایان رسید
تاريخ : 22 / 9 / 1391برچسب:, | 8 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

وحید گلستان کارگردان فیلم سینمایی " تتل و راز صندوقچه " در گفت وگو با هنر آنلاین در باره وضعیت پایان فیلمبرداری فیلم گفت : فیلمبرداری بعد از چهل جلسه کاری در13 آذر ماه در ارتفاعات شهرستان رامسر به پایان رسید ودر ساخت فیلم تلاش کردم سوای جذابیت های داستان فیلم به جنبه های اموزشی فیلم توجه کنم.

وی در مورد حضور بازیگران فیلم افزود : بازی بازیگرانی مثل حدیث فولادوند و بهاره افشاری به پایان رسیده بود و در روز پایانی فیلمبرداری نادر سلیمانی در نقش لاک پشت ، حسن معجونی و رضا فیض نوروزی در نقش بز دانا حضور داشتند و گروه دکور مشغول جمع اوری دکورهای فیلم هستند.

فیلمنامه این فیلم سینمایی به بطور مشترک توسط وحید گلستان و منصور غلامی نوشته شده است. .فیلمبرداری نیز طبق برنامه ریزی انجام شده بلافاصله پس از پایان بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودک و نوجوان اصفهان در رامسر آغاز شد . فیلم فضای شاد ، مفرح، کودکانه دارد ..

موضوع "تتل و راز صندوقچه" درباره بزغاله‌ای است که با اشتباه خود موجب بروز یک سری مشکلات برای خود و دیگران می‌شود و تنها کسی که می‌تواند این مشکلات را برطرف کند خودش است. این فیلم سینمایی که به صورت رئال و انیمیشن تولید می‌شود اولین همکاری مشترک بنیاد سینمایی فارابی و وزارت آموزش و پرورش پس از پیروزی انقلاب است.  عوامل سازنده فیلم عبارتند از : کارگردان : وحید گلستان ، مدیر فیلمبرداری : مرتضی غفوری ، طراح گریم : نوید فرح مرزی ، بازیگران : نادر سلیمانی ، حسن معجونی ، حدیث فولادوند و بهاره افشاری ، تهیه کننده : سعید هاشمی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: