قهرمانی مقتدرانه تیم کشاورز گتوند در سوپر لیگ خوزستان
تاريخ : 26 / 9 / 1391برچسب:, | 6 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فینال جام سوپر لیگ فوتسال خوزستان امروز جمعه 24 آذر ماه ،ساعت 16:30 در اهواز ببن تیم های برنای خوزستان و کشاورز گتوند برگزار شد.

این بازی که قهرمان سوپرلیگ را مشخص میکرد با برد موفقیت آمیز کشاورز گتوند به پایان رسید . در این بازی رضا نصیری و اصلان محراب پور برای کشاورز گتوند موفق به گلزنی شدند ، در مقابل تیم برنا موفق به گلزنی در این بازی نشد که در نهایت بازی با همین دو گل با نتیجه 2 بر صفر به سود کشاورز گتوند به پایان رسید و این تیم شهرستانی قهرمانی این دوره از مسابقات سوپر لیگ فوتسال خوزستان را از آن خود کرد و حاصل تلاش های بی دریغ خود را در این دوره از مسابقات دریافت کرد.

 همزمان با این بازی، تیم  ایران مهر دزفول و دانیال ایذه مقابل هم صف آرایی کردند که با پیروزی 5 بر 2 به سود ایران مهر دزفول همراه بود و تیم ایران مهر با این برد موفق به کسب رتبه سوم در این دوره از مسابقات شد

 تیم کشاورز گتوند با برد دیروز خود مقابل دانیال ایذه جواز حضور در زیر گروه کشور را دریافت کرده است که حال باید خود را آماده حضوری قدرتمند در این سری از رقابت ها کند .امید است که این تیم در رقابت های زیر گروه کشوری نیز به مقام شایسه ای برسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: