تاريخ : 26 / 9 / 1391برچسب:, | 13 | نويسنده : مجتبی رحیمی نیا

فرماندار گتوند خواستار مشخص شدن محدوده کتابخانه عمومی شهر گتوند شد و گفت: مشخص نبودن محدوده این کتابخانه مشکلات زیادی به وجود آورده است و شهرداری در این باره باید اقدامات لازم را انجام دهد.

به نقل از خبرگزاری فارس ، هوشنگ محمد پور صبح امروز در جلسه مشترک انجمن کتابخانه‌های عمومی و نهضت مطالعه مفید اظهار داشت: با توجه به اینکه کتابخانه عمومی شهر گتوند در مرکز شهر قرار گرفته است لذا باید برای آرامش افرادی که از سالن مطالعه استفاده می‌کنند تدابیر لازم اتخاذ شود و با مشخص نمودن محدوده کتابخانه توسط شهرداری گتوند و اداره کتابخانه‌های عمومی این مسئله حل شود.

وی خاطر نشان کرد: اعضای کتابخانه عمومی مرکزی شهرستان گتوند با مشکلات زیادی مواجه هستند و مسئولان و متولیان فرهنگی شهرستان باید در این خصوص اقدامات جدی را در دستور کار قرار دهند.

محمدپور تاکید کرد: فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید گسترش یابد و باید از امکانات موجود حداکثر استفاده کرد و در راستای توسعه زیرساخت‌های موجود در این باره تلاش مضاعفی به کار برد.

فرماندار گتوند با اشاره به اینکه باید دسترسی به کتابخانه سهل‌الوصول شود، افزود: باید به نحوی اقدام کرد که مردم بتوانند در هر زمانی و هر مکانی که بخواهند به کتابخانه دسترسی داشته باشند و به این دلیل باید تلاش بسیار زیادی در این باره انجام شود.

رئیس شورای اداری شهرستان گتوند تاکید کرد: باید تلاش کرد تا فرهنگ مطالعه مفید در جامعه نهادینه شود و در این باره باید از همه توانمندی فرهنگی شهرستان در راستای تبلیغ و گسترش مهم استفاده کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: